środa, 2 lutego 2022 | By: Annie

"Poradnik zabójców wampirów klubu książki z południa" - Grady Hendrix

                  Początek lat 90', amerykańskie Południe. Grupa podmiejskich gospodyń domowych postanawia założyć klub książki, jednak nie czytają w nim poradników czy grzecznych romansów, oj nie. Połączyła je bowiem literacka fascynacja zbrodnią, kryminałami, krwawymi lekturami, a zdobyta w ten sposób wiedza okazuje się niezwykle przydatna, gdy w okolicę sprowadza się pewien wampir... Jednym słowem "Gotowe na wszystko" spotykają "Buffy: Postrach wampirów". 😜

                    Ta książka to czysta rozrywka, nieco przerysowana, na granicy pastiszu. Jak na horror nie jest zbyt straszna, ma zaledwie kilka makabrycznych opisów. Jej lektura cudnie wciąga, dla mnie była też szczególnie bliska poprzez postać głównej bohaterki - żony lekarza, matki dwójki dzieci, kochającej czytać gospodyni domowej - mogłam się w pełni utożsamić. 😅 Nie mogę również pominąć jakości wydania - obcowanie z tą książka to była czysto sensoryczna przyjemność - ten gruby papier, ilustracje, zapach... Bez zbędnych analiz - po prostu doskonale się bawiłam przy tej lekturze. Cieszę się, że na mojej półce czeka już kolejna pozycja autora, "Moja przyjaciółka opętana" - jestem jej ogromnie ciekawa! 

1 komentarzy:

Wioleta Sadowska pisze...

Dawno nie zaglądałam do tak przerysowanej formy. Nie mówię nie.

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...