środa, 5 sierpnia 2015 | By: Annie

"Z jednym wyjątkiem" - Katarzyna Puzyńska

Tom IV serii o Lipowie
                    Katarzyna Puzyńska i jej kryminały to moje największe tegoroczne objawienie i odkrycie. Uwielbiam klimat prowincjonalnego Lipowa, bardzo polubiłam też bohaterów powieści – sympatycznego policjanta Daniela Podgórskiego i oryginalną komisarz Klementynę Kopp. Tym przyjemniej czytało mi się tę książkę, bo aktualnie wypoczywam w całkiem podobnej do Lipowa miejscowości – i wyobraźnia działa na całego. Watro było ćwiczyć cierpliwość i zachować sobie tę książkę 'na później', na sierpniowy wyjazd. Ja po prostu uwielbiam te misterne, enigmatyczne zagadki oraz niezwykle umiejętne wodzenie czytelnika za nos - zakończenie to dla mnie za każdym razem mnóstwo emocji i ogromna niespodzianka. Tym razem mamy do czynienia z zabójstwem starej kwiaciarki. Na miejscu zbrodni leży rozpoczęta partia szachów, a ofiara ma na ciele tajemniczy tatuaż… 750 stron, które czyta się na jednym wdechu - połknęłam w półtora dnia. I zakończenie, które wywołuje natychmiastową chęć sięgnięcia po kolejny tom... "Utopce" - czekam...myślę, że to będzie idealna lektura na długie, jesienne wieczory... A "Z jednym wyjątkiem" bardzo, bardzo polecam!

2 komentarzy:

Paulina blog pisze...

Właśnie czytam i dziś pewnie dokończę, nie mogę sobie jej rozkładać na aż tak długo :D

Aleksandrowe myśli pisze...

Koniecznie muszę poznać całą serię o Lipowie :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...