niedziela, 28 września 2014 | By: Annie

"Domofon" - Zygmunt Miłoszewski

                    Wow! Co za książka! Rewelacyjnie napisana, wciąga bez reszty, wywołuje ciarki na plecach i chęć zaryglowania drzwi do mieszkania. Warszawski blok na Bródnie i uwięzieni w nim mieszkańcy. Winda, mroczne piwnice, dziwni lokatorzy-widmo, tajemnicze odgłosy z domofonu... Doskonale znam tego typu bloki, wszystko mogę sobie dokładnie zwizualizować – wyobraźnia działa na pełnych obrotach, a kilka scen na dobre opanowało mój umysł – nie mogłam spać! Wszystko niezwykle realistycznie i umiejętnie opisane – wydarzenia rozgrywają się bezpośrednio przed oczami czytelnika, miałam poczucie jakbym stała obok bohaterów, martwiła i bała się razem z nimi. Prawdziwa jazda bez trzymanki – autor co stronę zaskakuje nagłym zwrotem akcji, umiejętnie stopniuje napięcie i niespodzianki serwowane czytelnikowi - naprawdę czapki z głów, to najwyższy światowy poziom jeśli chodzi o tego typu kryminalno-thrillerową literaturę. Bardzo polecam, rewelacyjna książka, do pochłonięcia w dwa intensywne wieczory. Lektura, przy której naprawdę można się bać, a której nie da się odłożyć i po prostu pójść spać...

7 komentarzy:

AnnRK pisze...

Czytałam niedawno i przede wszystkim ogromnie podobał mi się pomysł. W końcu sama mieszkam w bloku i jeżdżę windą. :D

Unknown pisze...

Za Miłoszewskiego to się wezmę : >

Gosia B pisze...

Podzielam Twój zachwyt:) Mnie również ciężko się było od książki oderwać.

sfasd pisze...

Coś dla mnie, choć wiem, że będę miała koszmary po nocach! Ale zdecydowanie muszę przeczytać!!!

Renata Zub pisze...

już od dawna mam tę książkę na liście lektur obowiązkowych :) zdecydowanie coś dla mnie :)

bookworm* pisze...

A mi się nie podobała :( Zdecydowanie większe wrażenie zrobiło na mnie "Uwikłanie" i "Ziarno prawdy".

Annie pisze...

bookworm - :( po "Uwikłanie" i "Ziarno prawdy" planuję sięgnąć :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...