czwartek, 18 lipca 2013 | By: Annie

No to w drogę... :)

             Od kilku dni pieczołowicie wyławiałam z mojej biblioteczki kolejne pozycje i układałam je w coraz to różniejsze konfiguracje, starannie tworząc stosik, który będzie mi towarzyszył w ciągu najbliższych 10 dni. Spędzę je na mazurskiej wsi, a do dyspozycji będziemy mieli piękny domek na rzeką, nieco odcięty od świata, co wprost narzuca obecność dużej ilości książek. :) Powieści starałam się wybierać rozsądnie, rozważnie i  przede wszystkim mierzyć siły na zamiary - oto efekty: dwa kryminały, które mają mnie przestraszyć wieczorami, gdy za oknami ciemno i cicho, do czego jestem zupełnie nieprzyzwyczajona. Znalazło się również miejsce dla kilku obyczajówek - może wreszcie uda mi się nawiązać bliższą znajomość z Doris Lessing. Natomiast "Idealnie dobrani" wydają mi się być wymarzoną książką do opalania - mam nadzieję, że się nie rozczaruję, zarówno jeśli chodzi o lekturę, jak i obecność słońca. :) Pojawiły się aż trzy akcenty islandzkie i jakże adekwatny akcent syberyjski. Nie pozostaje mi nic innego jak wszystko to spakować i rano ruszać w drogę. Do napisania! :)

26 komentarzy:

Flora pisze...

Życzę miłej lektury i udanego wyjazdu :-)

Anonimowy pisze...

Alicja w krainie czarów ! ;)

magdalenardo pisze...

Ciekawy stos, będziesz mogła sobie w tych książkach dowolnie przebierać i wybierać pozycje zgodne z nastrojem :) Fajnie :)
Mnie z tego stosiku najbardziej interesuje "W syberyjskich lasach" i jej recenzji oczekuję po powrocie.
Miłych wakacji :)

Unknown pisze...

Miłego odpoczynku!

Unknown pisze...

W 10 dni masz zamiar to przeczytać? No, no, ambitne plany. :) Miłego czytania i odpoczywania!:)

Dominika S. pisze...

Udanego wypoczynku życzę :) Stos obszerny, ale nie ma nic lepszego niż lenistwo w spokojnym miejscu z książkami obok :)

Karolina K. pisze...

Christie <3

Annie pisze...

zksiążkąprzezżycie - nigdy nie czytałam, aż wstyd, ale nadrabiam zaległości ;)

magdalenardo - ta książka kusi mnie już od dłuższego czasu, ale specjalnie zaoszczędziłam ją sobie na ten wyjazd. :)

Jędrzej - pewnie nie wszystko się uda, ale nie bardzo planuję tam robic cokolwiek innego poza czytaniem, więc jest szansa ;)

Dominika - dokładnie tak ;)

Mariola, Flora - dziękuję! :)

Karolina - obowiązkowo na każdy wyjazd ;)

Agnieszka Es pisze...

Bardzo ciekawy stos. Zatem słonecznych wakacji ;)
Pozdrawiam serdecznie

alice pisze...

Życzę przyjemnej lektury i udanego odpoczynku :)

Carline pisze...

Ciekawy stos. Życzę przyjemnej lektury oraz udanego wyjazdu :)

sfasd pisze...

Przyjemny stosik, życzę miłej lektury i udanego wyjazdu :)

Jagna pisze...

Udanego wypoczynku. :) Z Twojego stosu nic nie czytałam, ale sama poluję na "Statek śmierci". Pozdrawiam. :)

Unknown pisze...

Mazurski domek nad rzeką, nieco odcięty od świata... O matko, już słyszę tą brzęczącą koło ucha chmarę komarów :))))))

Ewelina Białek pisze...

O, a myślałam, że tylko ja "dokryłam" "Jeśli zostanę". Jestem bardzo ciekawa opinii :)

Sylwia (nieperfekcyjnie.pl) pisze...

Z ogromną przyjemnością przywitałabym na swojej półce "Idealne matki" oraz "Idealnie dobrani". A z twórczością Christie również muszę się zapoznać.

Unknown pisze...

To ty wzięłaś tyle książek na 10 dni?! Ja na swój wyjazd (6 dniowy) wzięłam tylko jedna a i tak nie mam czasu jej czytać :)

Unknown pisze...

Yrsa Sigurðardóttir ! Uwielbiam ! :) Życzę przyjemnej lektury i udanego wyjazdu ;)

pas pisze...

Ooo, poczytałabym Lessing... Miłego czytania i odpoczynku! :)

Hordubal pisze...

Wypoczynek zapowiada się wspaniale.

Klaudia pisze...

Oj, piękny stosik! Zazdroszczę! Ja ostatnio mam mało czasu na czytanie...

motherless pisze...

Pozazdrościć takich wakacji! Odpoczywaj! :)))

magdalenardo pisze...

Annie wróciłaś?
Bo wiesz... ja na recenzję czekam :)

Annie pisze...

magdalenardo - wróciłam, dziś pierwszy dzień w domu :) "W syberyjskich lasach" czytać zaczęłam... ale niestety nie skończyłam :( Na razie moge tylko napisać, ze książka jest bardzo dobra, ale napisana dość trudnycm językiem wymaga od czytelnika dużo uwagi i skupienia, aby w pełni docenić jej urok, wczuć się w nastrój, zrozumieć przemyślenia autora itd. - niestety, upały, które nadeszły pod koniec tygodnia zupełnie nie sprzyjały tego typu lekturze :( Na razie zaczętą książkę odkładam nieco w czasie, a w taką pogodę wybiram albo babskie czytado, albo mroźny kryminał skandynawski :D Za to jeszcze przed moim kolejnym wyjzdem w środę postaram się zamieścić recenzję jednej z książek, które udało mi się przeczytać :)

Pauli pisze...

a ja tymczasem chciałam Cię nominować do The Versatile Blogger Award..

Aga pisze...

Islandia jak z bajki ? Skąd, jak ?! ;)
Jak wrażenia, czytałaś już ? ;)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...