niedziela, 16 października 2011 | By: Annie

Stosik niedzielny (5)

I nastała kolejna niedziela... Tym razem pod znakiem egzaminu na prawo jazdy, który zdaję jutro rano. :( Trzymajcie kciuki! :) Cały wczorajszy wieczór spędziłam na rozwiązywaniu testów teoretycznych i wkurzaniu się na ich głupotę. Za to teraz już wiem co zrobić z oderwanym palcem i znam definicję kolejki turystycznej. :)

Ale wracając do tematu przedstawiam Wam mój najnowszy stosik, zawierający pozycje upolowane w tym tygodniu. Książki nieodmienie poprawiają mi humor, co przydaje mi się zwłaszcza teraz, gdy łapią mnie jakieś dziwne, jesienne smutki. Zawsze gdy kupię nową książkę lub popatrzę na te stojące na półkach od razu jest mi lepiej. :)


1. "Traktat o szczęściu" - książka od wydawnictwa Znak
2,3,4 - Moje własne nabytki, kupione na podstwie bardzo zachęcających recenzji :)
5. Oliwkowe drzewo" - piąty tom do kolekcji z Oliwkowego Cyklu, od WL
6. "Dogonić rozwiane marzenia" - od Miry
7. "Spacer po szczęście" - od Prószyńskiego, myślę, że idealne na poprawę humoru. :)

Obecnie czytam wspaniałą książkę, "Niedziela nad Sekwaną". W tym tygodniu przeczytałam również "Królestwo Czarnego Łabedzia". Postaram się jeszcze dziś napisać którąś z recenzji, bo kolejka rośnie, a czasu brak...

14 komentarzy:

sabinka.t1 pisze...

Powodzenia!!!

Maruda007 pisze...

Naprawdę wspaniały stosik:)
Pozdrawiam!

kasandra_85 pisze...

Piękny stos. Gratuluję!!

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawy stosik. Mnie zainteresowała z tego pozycja numer 4. Jestem ciekawa co tam jest, więc chętnie do niej zajrzę :)

Cyrysia pisze...

Bardzo ciekawe książki. Szczególnie interesuje mnie ,,Gorzka czekolada''. Czekam więc na twoje wrażenia po przeczytaniu.

pas pisze...

"Gorzką czekoladę" mam w planach, moja mama bardzo ją zachwalała.

Powodzenia jutro na egzaminie i miłego czytania! :)

toska82 pisze...

Trzymam kciuki i życzę powodzenia !!!
Stosik super !

Magda pisze...

piękny stos :) trzymam kciuki i życzę powodzenia :)

Evita pisze...

Świetny stosik!
Trzymam kciuki za jutro:)

Magia książki pisze...

Powodzenia na egzaminie! :)

D pisze...

U mnie również wylądował "Traktat o szczęściu", coś czuję, że recenzje tej książki niedługo zapchają nasze blogi :D Pozdrowienia i powodzenia!

Książki - inna rzeczywistość pisze...

cudowny!

Zakładka do Przyszłości pisze...

Sporo książek z stosiku nie znam jeszcze, dlatego czekam na ich recenzje ;)

Elina pisze...

Witaj!

Na początku życzę powodzenia na egzaminie na prawo jazdy! Znam z autopsji nerwy towarzyszące temu wydarzeniu. Jeżeli mogę pomóc to tylko tak, iż zdać się da, jak najbardziej! Za pierwszym razem również, jestem tego przykładem ja i wiele moich koleżanek. Trzymam kciuki!
Ja kupuję teraz dużo mniej książek niż wcześniej. A mówiąc szczerze...to nie kupuję nic. Mam i tak ogromne zaległości w lekturze, które mi się uzbierały przez miesiące czytelniczej abstynencji. Ale dam radę :).

Pamiętam Twoje recenzje książek wchodzących w skład serii oliwkowej. To już 5 tom? Mam nadzieję, że dalej jest ciekawie.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie - dużo tam zmian.
Elina

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...