niedziela, 16 stycznia 2011 | By: Annie

Początki są najtrudniejsze

Postanowiłam zacząć prowadzić bloga o książkach. Myślę, że na moją decyzję złożyło się wiele czynników. Główną inspiracją były chyba inne blogi ksiązkowe, których wiele przeglądałam w ostatnim czasie. Po prostu pozazdrościłam autorkom i nagle sama poczułam potrzebę możliwości podzielenia się wrażeniami po lekturze. A gdzie można zrobic to lepiej niż w anonimowym internecie?
Sama jeszcze do końca nie wiem jak ten blog będzie wyglądał.
Będę tu pisała oczywiście głównie o książkach, które przeczytałam, czytam lub planuję przeczytać. Będę zamieszczała osobiste refleksje na ich temat, recenzje, a także prawdopodobnie nie uniknę osobistych wtrąceń.
Mam nadzieję, że uda mi się byc konsekwentną w prowadzeniu tego bloga.
Życzcie mi szczęścia :)

2 komentarzy:

Maja Sieńkowska pisze...

Sama nie dawno zaczęłam, więc trzymam kciuki za wytrwałość i życzę dużo przeczytanych dobrych książek :).

Annie pisze...

Dziękuję bardzo i również życzę powodzenia :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...