niedziela, 24 października 2021 | By: Annie

Życiowy update ;)

              Blog zarósł pajęczynami. Znowu ;(. Zaniedbałam go ostatnio okrutnie, ale przyznam, że przy nigdy niekończących się obowiazkach domowych, z super aktywną trzylatką u boku i ciągle dyżurującym mężem, moje życie to ciągła sztuka ustalania priorytetów. I tak oto, zamiast pisać o książkach, wolę je po prostu w tych moich nielicznych okruchach wolnego czasu czytać...  Laurka rozpoczęła we wrześniu przygodę z przedszkolem, więc liczę, że teraz wreszcie uda mi się trochę ponotkować - chciałabym napisać przynajmniej o części najfajniejszych książek, które udało mi się w ostatnich miesiącach przeczytać. Natomiast to tylko do wiosny, bowiem wtedy dołączy do nas ktoś jeszcze i z czytaniem może ponownie być kiepsko. 😉 Jeśli ktoś jest ciekaw więcej prywaty, to zapraszam na mojego instagrama, tam udaje mi się od czasu do czasu coś wrzucić. 😉 A tymczasem, jako że traktuję blog jako mój książkowy pamiętnik, zamieszczam zdjęcia stosików z ostatnich miesięcy - teraz chyba zabiorę się za czytanie czegoś horrowego. W najbliższych planach mam też "Lincolna w Bardo", bo co roku planuję go przeczytać w okolicy Wszystkich Świętych i co roku zapominam. 🙈 Trzymajcie kciuki!



3 komentarzy:

Dominika S. pisze...

Gratuluję i podziwiam, że zdecydowałaś się na kolejnego malucha, kiedy pierwszy ma dopiero 3 latka :) Trzymam kciuki, żebyś dobrze się czuła i miała czas na czytanie i pisanie :)

Wioleta Sadowska pisze...

Coś wiem na temat priorytetów bo sama mam dwójkę - dwulatkę i 11 miesięcznego synka. Ważne, by znaleźć czas dla siebie.

Annie pisze...

Dominika - dzięki! sama jestem czasem zdziwiona naszą odwagą, a cała rodzina w szoku haha :P ale podobno niewielka różnica wieku jest fajna, bo się będą razem bawić itd. ;) Oby tak było :P

Wioleta - u nas będzie taki sam układ, ale większa różnica wieku :) Dajesz mi nadzieję, że nawet przy dwójce da się czytać i blogować! :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...