wtorek, 19 czerwca 2018 | By: Annie

"Isola" - Isabel Abedi

                    Bezludna, odcięta od świata, egzotyczna wyspa u wybrzeży Brazylii. A na niej dwanaścioro nastolatków, którzy uczestniczą w pewnym tajemniczym projekcie filmowym - ten, kto śledzi regularnie mojego bloga, wie na pewno, że tego typu historie kupują mnie natychmiastowo. Szybka akcja, do tego parę nagłych zwrotów, a także kilka niespodzianek. I tak oto owa powieść z pogranicza młodzieżówki i thrillera, wyszperana za grosze w Dedalusie, bardzo mi się podobała, wciągnęła mnie i, co więcej, stanowiła doskonałą inaugurację sezonu letniego czytania na kocu. Wiadomo, żadne to tam arcydzieło czy wybitna literatura. Po prostu dobra rozrywka, której nie mam ochoty analizować na drugą stronę czy też wynikać w jakieś tam drobne niedociągnięcia. Dostałam dokładnie to, czego oczekiwałam. A mianowicie wciągającą, lekką, wakacyjną lekturę. Zatem polecam spragnionym podobnych doznań. :)

2 komentarzy:

Jardian pisze...

Szukam właśnie czegoś lekkiego na letnie wieczory. Wędruję na moja listę do przeczytania, pozdrawiam !

Annie pisze...

Jardian - to dobry wybór, miłej lektury w takim razie! Mam nadzieję, że się nie rozczarujesz :) Również pozdrawiam!

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...