piątek, 25 maja 2018 | By: Annie

Targi 2018

                      Kolejne targi książki zaliczone – coroczna uczta literacka, wielkie święto i przede wszystkim ogromna przyjemność. W tym roku dla mnie pod każdym względem wyjątkowe, bo z wymarzonym 'brzuszkiem’. ;) 
                      Wrzucam nie tylko zdobycze stricte targowe, ale też te, które przyszły do mnie w okolicy targów – zamówione z bonito itd. Pierwszy stosik to moje przyjemności - starałam się w tym roku za bardzo nie szaleć i kupować rozsądnie, bo czasu będzie coraz mniej, a nieprzeczytanych lektur jakoś wcale nie ubywa. Drugi stosik wyjątkowy – kolekcja książek Laury błyskawicznie się powiększa. I parę poradników, które zamierzam uważnie pochłonąć na wakacjach już za trzy tygodnie. :)



Niemniej jak na założenie, że nie będę NIC kupować to i tak sporo tego wyszło… zupełnie nie wiem jak to się stało, co najlepiej ilustrują poniższe zdjęcia. ;)))

2 komentarzy:

Jardian pisze...

Gratuluję bytności, i ja w przyszłym roku tam się wybieram :)

Pisany inaczej pisze...

Oj, jet co czytać....

pisanyinaczej.blogspot.com

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...