czwartek, 17 sierpnia 2017 | By: Annie

"Widzę Cię" - Clare Mackintosh

                  Smaczek, cudna perełka wyłowiona w morzu nowości thrillerowych. Wyobraź sobie zimny, deszczowy listopad i wyczekany powrót do ciepłego, przytulnego domu. Jedziesz metrem, udało Ci się nawet usiąść – odprężasz się, tracisz czujność. Bo przecież co może Ci grozić w tłumie przysypiających podróżnych? Czytasz książkę, a może surfujesz po internecie? Nagle czujesz czyjś wzrok na karku, zimny dreszcz przechodzi wzdłuż kręgosłupa – jesteś obserwowana... Czy ten mężczyzna przypadkiem nie jechał z Tobą wczoraj? A może też i przedwczoraj..? Tłum ludzi, ale nagle czujesz się bardzo samotna… 

                 Uffff co to były za emocje. ;) Na pewno jest to jeden z lepszych i bardziej zaskakujących thrillerów, które przeczytałam w tym roku. Trzyma w napięciu, a zakończenie wbija w fotel – czyli jest dokładnie tak, jak lubię. Dodatkowy smaczek to fajnie, wyraziście zarysowane kobiece bohaterki i Londyn w tle. Gorąco polecam!!! Niezapomniana lektura, szczególnie dla osób, które jeżdżą metrem na co dzień. ;)

8 komentarzy:

Unknown pisze...

Kupiłaś mnie tą recenzją! Uwielbiam takie thrillery a jeszcze gdy akcja toczy się w miejscach które znam to już całkowicie jestem stracona ;)

Annie pisze...

Moni Ka - cieszę się!!! fajny klimat jest w wielu thrillerach, ale żeby zakończenie tak wbijało w fotel - to rzadkość ;)

bookworm* pisze...

Zapisuję sobie na liście książek do przeczytania :) P.S. Może kiedyś stworzyłabyś ranking najlepszych, Twoim zdaniem, thrillerów psychologicznych ;)?

Książkowa Fantazja pisze...

Narobiłaś mi smaczku :)

Annie pisze...

bookworm - fajny pomysł! myślę, że zrobię taki wpis pod koniec wakacji, bo jeszcze kilka thrillerów planuję przeczytać w najbliższych tygodniach - stosik czeka ;) dzięki za myśl! :)

bookworm* pisze...

Cieszę się :) ja też jestem fanką wszelkiego rodzaju thrillerów, stąd moja sugestia - super byłoby porównać lub ewentualnie się zainspirować.

nc pisze...

Czyta się fajnie, ale żeby wbijało w fotel? Niekoniecznie

Annie pisze...

nc - mnie wbiło, kwestia gustu ;) pozdrawiam!

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...