środa, 28 czerwca 2017 | By: Annie

Rewelacja: "Dom na wzgórzu" - Peter James

                       W takt pierwszych kropel deszczu zwiastujących wieczorną burzę przeczytałam ostatnią stronę tej książki. Wyłączyłam kindla i poczułam się pełna emocji, towarzyszyła mi też lekka literacka zadyszka – jak po najlepszej obyczajówce. Dostałam bowiem dokładnie taką historię, jaką uwielbiam, jakiej poszukuję nieustannie w moich literackich szperaniach – historię o rodzinie, o domu i o dziwnych, paranormalnych zdarzeniach, które mają miejsce niedługo po przeprowadzce. Książka Petera Jamesa wbija w fotel dosłownie od pierwszej strony – serio – przeczytajcie pierwszy rozdział! Nie przypominam sobie, żeby cokolwiek ostatnio (kiedykolwiek?) wprawiło mnie w takie osłupienie. A dalej też lekko nie jest. :) Historia jest bardzo sprawnie napisana, wciąga, intryguje. Mnie zachwyciła. Fajne tło obyczajowe i pełen grozy nastrój, że aż ciarki przechodzą po plecach. Naprawdę się bałam, a jednocześnie czytałam dalej, zafascynowana opowieścią. Chcę więcej takich książek!!! Tylko gdzie je znaleźć..? Polećcie coś, błagam! Bo będę miała literackiego kaca. ;)

1 komentarzy:

Kasia Jabłońska pisze...

Zaintrygowałaś mnie tą książką. :) Teraz straaasznie chcę ją przeczytać. :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...