wtorek, 20 czerwca 2017 | By: Annie

Coś się kończy, coś się zaczyna...

                  Wydawałoby się, że dopiero co przed chwilą pisałam pełną radości notkę po zdaniu matury, a tu już pora smarować kolejną – obroniłam pracę magisterską! I choć nie byłam zadowolona z wyboru kierunku studiów, psioczyłam na tę farmację okropnie, i w zasadzie nie wiem ‘po co i na co’ mi te studia (chyba żeby pochwalić się tytułem magistra), to jednak czuję też pewną dumę i przede wszystkim ogromną ulgę, że to już ‘po’! Niestety, nie mogę jeszcze napisać, że to definitywnie koniec - farmacja trwa 5,5 roku, a przede mną jeszcze półroczny staż w aptece – zaczynam od października. Niemniej co to jest – kilka godzin z rana, plus zero nauki w domu… Ale to na razie nieważne, odległa przyszłość… teraz jeszcze tylko półtora dnia załatwiania tysiąca drobnych spraw przed wyjazdem męża, a następnie (choć pewnie z gulą tęsknoty w sercu) odpalam rakietę na planetę wakacje! 

                 W pełni zasłużone – bowiem ostatni czas to był prawdziwie szalony maraton pakowania, dopieszczania pracy magisterskiej, załatwiania dziesiątek papierków, zakupów, spotkań, do tego wesele przyjaciółki… Ufff. W tym wszystkim umknął mi jakoś czas na bloga... :( Wiadomo, nic na siłę, natomiast teraz wracam stęskniona, z energią, pomysłami i kilkoma lekturami w zanadrzu do polecenia. To będą wyjątkowo zaczytane wakacje… Aaaa jak mi się chce książek!!! :) A, że w prezencie od rodziców otrzymałam mojego pierwszego, własnego Kindelka, to wakacyjne czytanie będzie pewnie jeszcze bardziej intensywne. Mój nowy towarzysz nazywa się Paperwhite III - dopiero się witamy, zapoznajemy i oglądamy, ale już czuję, że będzie to przyjaźń na wieki. Na razie hojnie karmię go ebookami. ;) 



                   Nowa pora roku, nowy rozdział życia, nowa energia - jak pięknie się to wszystko zbiegło z astronomicznym początkiem lata… które zaczyna się już jutro o 6:24 rano. :)

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Gratuluję i życzę wspaniałych wakacji! :) Jestem pewna że będziesz Kindelkiem zachwycona, ja w moim kocham się już parę lat i z nim nie rozstaję :)

AnnRK pisze...

Gratuluję i życzę samych wciągających książek, żeby udało Ci się naładować akumulatory. :)

Małgorzata pisze...

Gratulacje :)

Claudette pisze...

Gratuluję! Życzę Ci wspaniałych wakacji, pociechy z Kindelka, którego też mam i uwielbiam, samych cudownych i odprężających lektur oraz oczywiście realizacji wszystkich przyszłościowych planów!

P.S. Sama pamiętam, jak jeszcze niedawno broniłam się, a tymczasem od tego wydarzenia minęły już 4 lata...

Annie pisze...

Moni Ka, Ann RK, Małgorzata S., Claudette - bardzo dziękuję Dziewczyny! :)))

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...