sobota, 25 marca 2017 | By: Annie

"Ostatnie wyjście" - Federico Axat

                         Co za książka, genialny thriller! Gdy tylko zobaczyłam opis, wiedziałam, że koniecznie muszę tę pozycję przeczytać. A zaczyna się tak… Ted właśnie chce popełnić samobójstwo jednak w ostatniej chwili przerywa mu dzwonek do drzwi. Ostatni rzut oka na biurko… a tam kartka z jego charakterem pisma, ale której pisania Ted zupełnie nie pamięta. Na niej napis: „Otwórz drzwi. To twoje ostatnie wyjście.” W tym momencie wsiadamy na prawdziwy rollercoaster wydarzeń, którym dojedziemy aż do ostatniej strony. Co by nie napisać – ta książka jest inna niż się wydaje i na pewno wszystkich zaskoczy. To bardzo filmowo napisana powieść, która wciąga bez reszty. A jeśli podobał się Wam Matrix, jeśli szukanie mroczniejszego i bardziej męskiego Musso, lub jeśli po prostu chcecie książki, od której nie będziecie w stanie się oderwać, a podróż zleci w błyskawicznym tempie – tak, to jest właśnie ta pozycja. :) Już miałam iść spać, ale wciąż gasiłam lampkę i znów zapalałam, bo z głowy nie mogła mi wyjść ta powieść, oj nie. Musiałam czytać dalej. Dziwię się trochę, że odbiła się tak małym echem w naszym internetowym światku literackim. Dla mnie to chyba najlepsza tego typu powieść, jaką przeczytałam od lat! Z niecierpliwością czekam na tłumaczenia kolejnych książek tego pana. 

2 komentarzy:

Czytanka na Dobranoc pisze...

Hej . Podzielam Twoja opinie co do tej pozycji . Jest naprawdę rewelacyjna :) typowy pageturner. Mały minus dla wydawnictwa po okładka naprawdę nie jest "pociągająca" .
Pozdrawiam i zapraszam na mój blog , jeśli lubisz thrillery to polecam ten
https://czytankanadobranoc.blogspot.ie/2017/04/spij-spokojnie-rachel-abbott.html?m=0

Annie pisze...

Karolina - racja, okładka taka sobie :/ tak sobie myślę, że szkoda, że wydaniu tej książki nie towarzyszyła żadna większa akcja promocyjna, reklamy... miała wielki potencjał na zostanie bestsellerem moim zdaniem!
Dzięki za linka, zaraz zajrzę do Ciebie :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...