niedziela, 19 marca 2017 | By: Annie

"Arystokratka w ukropie" - Evžen Boček

                  'Mieć ciastko czy zjeść ciastko’ – czyli wielki dylemat, który towarzyszył mi przed lekturą tej oto książki. ;) Jest to bowiem drugi i jak na razie ostatni tom z genialnej serii o Arystokratce – autentycznie przezabawnej i prześmiesznej historii o pewnej amerykańskiej rodzinie, która wraca do rodowej siedziby w Czechach. Z resztą podzielam i ponawiam wszystko to, co napisałam już wcześniej o pierwszym tomie – „Ostatnia arystokratka”. Nic więcej nie mam do dodania, te książki po prostu trzeba przeczytać!

                   Kilka dni tej wiosny spędzę w Pradze i okolicach – ogromnie cieszę się na ten wyjazd, mam nadzieję, że pogoda dopisze, no i że poczuję tę słynną ‘czeskość’ w powietrzu. :) Z okazji wyjazdu szykuję sobie kolejne czeskie lektury. Do czechofila mi jeszcze daleko, ale może wreszcie uda mi się sięgnąć po twórczość Milana Kundery..?

UPDATE: Jednak będzie trzeci tom!!! :D

2 komentarzy:

Iwona pisze...

Czytałam wiele dobrego o tym cyklu, może uda mi się w końcu znaleźć czas, by sięgnąć po te książki ;)

Czarne Espresso pisze...

Pierwszą część czytałam, drugą też muszę poznać! :D

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...