niedziela, 26 lutego 2017 | By: Annie

"Instaserial o miłości" - Nicole Sochacki-Wójcicka

                        Sama mogłabym być autorką podobnej, licealno-WUMowskiej historii, więc temat był mi bardzo bliski, choć przyznam, że w życiu nie zdecydowałabym się na jej opublikowanie - za duży poziom ekshibicjonizmu jak dla mnie. Natomiast cieszę się, że Nicole, w świecie internetowym znana głównie jako @mamaginekolog, spisała i wydała swoje miłosne perypetie, bo czytając "Instaserial o miłości” bawiłam się świetnie i również z nutką sentymentu przypomniałam sobie jak to jest na tych pierwszych etapach znajomości – podchody, ciągłe motylki w brzuchu, poddenerwowanie 'jak wypadnę'. No i wreszcie udało mi się przeczytać coś lekkiego :) Polecam, ale przede wszystkim tym, którzy siedzą w temacie – czyli albo mają lub mieli do czynienia z WUMem, albo śledzą namiętnie perypetie mamy ginekolog na instagramie - z resztą w tym gronie książka rozchodzi się jak świeże bułeczki. Być może reszta czytelników również znajdzie w tej pozycji coś dla siebie, ale może się też zirytować błahą, dość płytką lekturą – ciężko mi powiedzieć...

                        #Instaserial to pozycja leciutka, zabawna, szalona, specyficzna, rozemocjonowana, miejscami infantylna, ale też pełna pozytywnej energii. To historia miłosna pary studentów medycyny, a później już lekarzy - studia, życie w Lodndynie, a później walka o zaręczyny. W sumie trochę dziwię się, że autorka zdecydowała się poddać wszystkie swoje życiowe decyzje pod publiczną ocenę – a nie są one sztampowe, zdecydowanie. Na przykład gdyby mnie tak traktował chłopak, dawno pogoniłabym go w cholerę. :) Język jest prościutki, nieco chaotyczny, styl instagramowy – tzn. króciutkie rozdzialiki, na pewno trzeba zaakceptować tę specyficzną formę przekazu. Nie ma też co przyrównywać tej pozycji z prawdziwą literaturą, a raczej należy ją oceniać z przymrużeniem oka i życzliwością. A że pewnie właśnie do takich czytelników trafi, i ja się do nich też zaliczam, to napiszę, że mi się podobało i polecam. Miło spędziłam czas w towarzystwie tej książki. :)

2 komentarzy:

K-Alinki pisze...

Obserwuję tę Panią na FB i sprawia wrażenie sympatycznej, a zarazem konkretnej kobiety. Książkę mam w planach, aczkolwiek nie trafiła jeszcze w moje ręce.

Annie pisze...

K-Alinki - nie tak łatwo ją zdobyć, można ją zamówić tylko ze strony mamyginekolog i trzeba czekać cierpliwie na listonosza ;) no i trochę drogawa jak na taką niewielką książeczkę... ;)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...