piątek, 24 lutego 2017 | By: Annie

"Dziecko wspomnień" - Steena Holmes

                      Zdejmując tę książkę z półki i oczekując thrillera psychologicznego można się rozczarować, natomiast jako obyczajówka z nutą dreszczyku i niepewności – powieść ta zdecydowanie świetnie daje sobie radę. „Dziecko wspomnień” to historia Diane, świeżo upieczonej matki, która właśnie ma wrócić do pracy. Jednak wkoło zaczynają się dziać dziwne rzeczy… Śledząca każdy krok niania-pielęgniarka, tajemnicze telefony, brak kontaktu z mężem. A może to Diane jest przewrażliwiona i po prostu szuka wymówki, żeby zostać z dzieckiem w domu? Pętla stopniowo się zaciska…

                      Książka wciąga, czyta się ją świetnie, niemal bez tchu i choć stosunkowo szybko wpadłam na trop rozwiązania, to jednak ani trochę nie zepsuło mi to "przyjemności" czytania. Ten cudzysłów stąd, że strasznie spłakałam się na końcu. :( Ogromnie żałuję tylko, że bohaterowie wyszli autorce papierowi i wyblakli – bo gdyby tak dodać im nieco więcej krwi, werwy i indywidualności, można by tu mówić o rewelacyjnej powieści. A tak mamy naprawdę dobre, wciągające, kobiece czytadło – ale tylko czytadło. Niemniej nie mogłam się oderwać, poruszyła mnie ta lektura, dlatego polecam gorąco! Kawał solidnej, wciągającej i emocjonującej prozy dla kobiet.

3 komentarzy:

Osobliwe Delirium pisze...

Również czytałam tę powieść i zgadzam się z Tobą w 100%! Czegoś mi w tej pozycji zabrakło i wyszła dobra książka, ale spodziewałam się nieco więcej. :) Pozdrawiam
Osobliwe Delirium

Sylwia pisze...

Faktycznie thrillerem też nie nazwałabym tej książki, ale generalnie historia jest intrygująca. Niemniej zakończenie mnie zawiodło.

Annie pisze...

Sylwia - mnie zakończenie zaskoczyło, zasmuciło, ale na pewno nie zawiodło :) napisałam o thrillerze, bo właśnie w takiej kategorii widziałam tę ksiażkę w księgarniach - nie wiem czy to celowy zabieg wydawnictwa, czy przypadek lub błąd... niemniej thriller na pewno to nie jest:) Pozdrawiam! :)

Osobliwe Delirium - właśnie... mogło być lepiej, zabrakło mi tu głębi;) ale i tak jest nieźle!

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...