wtorek, 27 grudnia 2016 | By: Annie

Święta, święta...

…i po świętach.;) Chyba byłam bardzo grzeczna w tym roku, gdyż pod choinką znalazłam mnóstwo fantastycznych prezentów, w tym książki oczywiście! Po prawej książki męża, po lewej moje, choć w zasadzie wszystkie wspólne. Dorzucam jeszcze mój świąteczny stosik przytachany z biblioteki, nie mogłam się powstrzymać… Tylko kiedy ja to przeczytam? – czyli pytanie-motto mojego życia, haha. ;) 
Na szczęście w myślach układam sobie naprawdę książkowy 2017 rok, mam nadzieję, że po ostatniej sesji w styczniu odżyję i wreszcie, chyba po raz pierwszy od 8 lat, będę miała czas czytać tyle, ile naprawdę chcę… Snuję też pewne plany odnośnie kilku małych wyzwań czytelniczych, ale o tym innym razem… A tymczasem do końca roku planuję nadrobić jak najwięcej notkowych zaległości, pewnie jakiś zbiorczy post popełnię - tyle się tego nazbierało. No i koniecznie muszę sobie poczytać! Ciekawa jestem też, co Wy znaleźliście pod choinką, pochwalcie się na Waszych blogach. Zawsze z wielką przyjemnoscią podglądam świąteczne stosiki u innych, oczywiście w poszukiwaniu inspiracji na następny rok... ;)

4 komentarzy:

Czarne Espresso pisze...

Piękne cegiełki :D Udanej lektury!

anetapzn pisze...

Głodu zazdroszczę. Ale pozostałe książki także świetne. Milej lektury. Czas zawsze się znajdzie :)

Kocham Cię moje życie blog pisze...

zazdroszczę takich zbiorów :)

MONIKA SJOHOLM pisze...

Cudne zbiory!!!!:)))

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...