środa, 17 sierpnia 2016 | By: Annie

"Nieobecna" - Agnieszka Olejnik

                    Przyznam, że moja wyobraźnia i ciekawość były rozpalone do czerwoności na myśl o tej lekturze. Powinnam była trochę poczekać, dokończyć chociaż to, co aktualnie miałam na czytelniczej tapecie – ale nie, uległam, skusiłam się i tak oto jestem już 'po'. A wrażenia mam bardzo pozytywne. Już sam opis kusi i intryguje, bo otóż mamy tu historię dwóch bliźniaczek, choć z charakteru różnych jak woda i ogień. Julia i Julita. Zabawa zaczyna się w momencie, gdy Julia zostaje zamordowana, a Julita wchodzi w jej życiową rolę – tylko z pozoru perfekcyjnej pani domu, matki i żony... Agnieszka Olejnik pisze naprawdę dobrze, sama historia też wciąga, ekscytuje i intryguje. A ja przede wszystkim podziwiam oryginalny pomysł i bardzo skomplikowaną, dopracowaną w najdrobniejszych szczegółach intrygę - myślę, że nieuważny autor mógłby się tu bardzo łatwo 'wyłożyć' – autorka wybrnęła z tego perfekcyjnie. Jest to pozycja zdecydowanie kobieca, gdy macie ochotę na kryminał, ale z dużą dozą obyczajowości, lub też na dobrą powieść obyczajową z nutką zbrodniczego dreszczyku – co kto woli :))) Rok temu przeczytałam „Dante na tropie” - bardzo sympatyczną powieść pióra tej samej autorki - również polecam. I choć nie kupuję i nie czytam wszystkiego, co wydaje, to śledzę uważnie - bo moim zdaniem warto. 

Przy okazji kilka ujęć, ku pamięci, aby uwiecznić wakacyjny weekend, który upłynął mi na lekturze tej oto własnie książki:






2 komentarzy:

bookworm* pisze...

Ja niestety mam złe wspomnienia związane z ta autorką - przeczytałam tylko "Dziewczynę z porcelany" i tyle mi póki co wystarczy ;) Wiem, że jej powieści cieszą się dużym powodzeniem, ale chyba są po prostu nie dla mnie. P. S. Piękne zdjęcia i piękne miejsce!

Czarne Espresso pisze...

Fantastyczne widoki a i książka zapowiada się ciekawie :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...