środa, 24 lutego 2016 | By: Annie

"Parker Pyne na tropie" - Agata Christie

                 Z powrotem w naukowym tornadzie. Jednak zanim przejdę do bieżących lektur, wracam myślami do kilku książek przeczytanych w ferie, a które dopiero czekają na opisanie. Zatem kolejna pozycja Agaty za mną, do odhaczenia na liście – smaczek, który zaserwowałam sobie w pociągu na trasie Świnoujście-Warszawa. Co prawda, w podróży planowałam dalej zgłębiać świat genialnej serii Eleny Ferrante – delektuję się jej prozą, powoli i uważnie smakując każde słowo. Niemniej, ze względu na opóźnienia, przesiadki i fatalnie zorganizowaną komunikację zastępczą, potrzebowałam raczej czegoś lekkiego, wciągającego - lektury, na której łatwo skupić myśli – a wiadomo, Agata jest dobra na wszystko. Zanurzyłam zatem nos w kilkanaście opowiadań detektywistycznych i sama jestem zaskoczona jak mi się te krótkie formy podobały! Tym razem poznałam nowego detektywa – Parkera Pyne'a, który jest ekspertem od uszczęśliwiania ludzi. Zagadki te są ciut mniej skomplikowane, bardziej obyczajowe, mam również wrażanie, że tropów i wskazówek jest także jakby więcej – udało mi się nawet kilka razy odgadnąć rozwiązanie!!! Świetna lektura – doskonała rozrywka na podróż czy długi wieczór, a także na wakacje, gdyż wraz z głównym bohaterem odwiedzamy kilka zakątków Europy oraz Bliski Wschód. Co tu dużo pisać - uwielbiam Agatę! Po raz kolejny - bardzo udane spotkanie.

2 komentarzy:

Fiolka K pisze...

Mam zamiar poznać wszystko, co Christie napisała. Na pewno trafię na tę książkę ;)

Czarne Espresso pisze...

Mam tą książkę, tylko inne wydanie, więc na pewno przeczytam :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...