sobota, 16 stycznia 2016 | By: Annie

Symbolicznie

                    Równo 5 lat temu usiadłam do komputera, mozolnie dopasowałam szablon i tym samym stworzyłam tego oto bloga – mój mały kącik literacki w sieci. Potrzeba dzielenia się przemyśleniami, przelania myśli w słowa, ulokowania gdzieś polekturowych wrażeń, narodziła się we mnie nagle i spontanicznie, jako owoc mojej wielkiej miłości do książek - uzależnienia, które towarzyszy mi od urodzenia i wciąż się nasila. Nie ma w ciągu roku dnia, w którym nie przeczytałabym chociaż kilku stron - bez książek nie wyobrażam sobie życia, choć to też zaledwie mały fragment mojej codzienności, który uzewnętrzniam w sieci. 

               Dziś, bez podsumowań czy przytaczania statystyk, nasuwa mi się jedna myśl - jaka to piękna pamiątka z mojej literackiej drogi... Ile genialnych lektur, wzruszeń, trochę gniotków również.;) A wszystko to zanotowane. Początkowe współprace z wydawnictwami, które już kilka lat temu zakończyłam, ale wspominam pozytywnie. Ile stosików! A także fajne, nowe znajomości. Mam nadzieję, że przez następnych kilkadziesiąt lat nie zabraknie mi entuzjazmu, żeby tu pisać, bo że zawsze będę czytać – to wiem na pewno. :)

10 komentarzy:

My Slow Nice Life pisze...

Gratulacje! Pięć lat to nie byle co :) Mało osób tak długo prowadzi swoje blogi. W moich obserwowanych jest kilkadziesiąt takich, o których zdążyłam już dawno zapomnieć, a które zaledwie dwa lata temu dodałam, bo wydawały się interesujące. I nawet były, tylko się skończyły :) Życie różnie się toczy, nie zawsze jest czas i energia, by poświęcać się blogowaniu, dlatego życzę Ci serdecznie wielu lat możliwości pisania o książkach. Widać, że to lubisz i że byłoby Ci źle, gdybyś nie mogła tego robić - stąd moje życzenia :) No i wspaniałych lektur, rzecz jasna :)

Procella pisze...

Gratulacje, ładny wynik :) A ja przegapiłam swoją pierwszą rocznicę, dopiero ta notka mi przypomniała :D

Gosia B pisze...

Gratuluję! Ja też jestem pewna, że zawsze będę czytać:) Nie wiem ile jeszcze czasu będę miała ochotę prowadzić bloga, bo bywa, że nie mam wcale weny ani chęci. Wszystkiego dobrego :)

Idalia Idalia pisze...

Gratuluję! 5 pięknych lat! Życzę ci jeszcze więcej cudownych lat! Buziaki, Idalia ;*

Klaudyna Maciąg pisze...

Oby więcej takich rocznic. Powodzenia w toworzeniu!

Czarne Espresso pisze...

Gratulację, życzę kolejnych lat w blogowym świecie :)

bookworm* pisze...

Gratuluję! Cieszę się, że jesteś i dzielisz się z nami bardzo ciekawymi spostrzeżeniami!!! Sama od kilki lat marzę o założeniu bloga, ale praca na dwa etaty skutecznie mi to uniemożliwia :( Póki co szukam inspiracji do czytania u Ciebie :) Wytrwałości w dalszym pisaniu i nigdy nie kończącej się miłości do książek!

Annie pisze...

Dziewczyny, dziękuje pięknie za te miłe słowa :)))

My Slow Nice Life - dużo zmian przede mną, taka prawdziwa dorosłość, mnóstwo planów na przyszłość - wiadomo, różnie może to być z blogowaniem, nie zawsze pewnie będzie czas, no i siła. Ale na razie nie opuszcza mnie optymizm w tym względzie :)))

bookworm - :))) kiedyś na pewno zrealizujesz to marzenie, trzymam kciuki :)

zabaa pisze...

Najlepsiejsze życzenia! Oby Ci tych stosików i "McEwanów" przybywało. Zazwyczaj nie udzielam się dużo w komentarzach, ale przyznaję, że bardzo lubię tu zaglądać. Bo piszesz krótko, ale treściwie i przede wszystkim trafnie! A do tego dobierasz fantastyczne lektury (jak dla mnie zwłaszcza te brytyjskie ;)) Dlatego nie przestawaj! Nigdy! i oby Ci motywacji i weny przybywało z każdym dniem :)

Annie pisze...

zabaa - dziękuję pięknie :))) aż mi sie zachciało przeczytać cos McEwana... a tu sesja, kolokwia.. buu ;(

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...