poniedziałek, 26 października 2015 | By: Annie

"Noc i ciemność" - Agata Christie

                   Za mną czternaste spotkanie z Agatą Christie, w drodze stosik kilku kolejnych jej kryminałów, w koszyku zbiera się następny. Czy to już uzależnienie? ;) „Noc i dzień” połknęłam miedzy kolokwiami – na chwilę rozstałam się z Herkulesem Poirot, aby odwiedzić Cygańskie Gniazdo, czyli piękny dom, miłosne gniazdko uwite przez bogatą Ellie i jej męża - ubogiego, ale czarującego lekkoducha Mike'a. Wszystko jest jak w bajce – oczywiście do czasu... Klątwa? Morderstwo? A może wypadek? Książka inna niż wszystkie pozostałe kryminały Agaty - przede wszystkim z wyjątkowo dużym naciskiem na obyczajowość, co muszę przyznać, bardzo mi się podobało. Fajny klimacik, zakończenie to oczywiście wielka niespodzianka – znowu nie zgadłam mordercy... Jest trochę nietypowo, ale jak zwykle doskonale i perfekcyjnie – podobno to jeden z najbardziej cenionych kryminałów autorki. :)

5 komentarzy:

Czarne Espresso pisze...

Chętnie przeczytam :)

Asia Hadzik pisze...

Wygrałam ja ostatnio

Annie pisze...

Asia Hadzik - fajnie :] to milej lektury :)

MONIKA SJOHOLM pisze...

Widac, ze ksiazka mocno cię dotknęła, bo notka jest przepiekna, mocna, prawdziwa, taka od serca totalnie. Zachwyt nad miastem w innych ludziach nie z Warszawy znasz...raz w miesiącu widzisz no przy kawie z taka jedna z Irlandii ;) Hihihih

MONIKA SJOHOLM pisze...

Nie tu notka powinna byc,przepraszam,

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...