piątek, 29 maja 2015 | By: Annie

"Więcej czerwieni" - Katarzyna Puzyńska

                Drugi tom cyklu o Lipowie za mną i na usta ciśnie mi się jedno wielkie wow! Jakie to są dobre kryminały! Zagadka i misterne plątanie wątków - moim zdaniem mistrzostwo świata, dopracowane w najdrobniejszych szczegółach. „Więcej czerwieni” to upalne lato i seria morderstw w Lipowie oraz pobliskich Żabich Dołach. Ponownie spotykamy się ze znajomymi bohaterami, powoli poznajemy ich coraz lepiej - i tu brawa za nieschematyczność wątków obyczajowych oraz rozbudowanie psychiki postaci. Doskonale bawiłam się prowadząc śledztwo razem z policjantami z Brodnicy, choć oczywiście także i tym razem nie odgadłam kto jest mordercą. Pudło. A kombinowałam ile wlezie. Myślę, że Katarzyna Puzyńska już wkrótce nieźle namiesza w polskim światku kryminalnym – czekam na nagrody, wywiady i oczywiście na ekranizacje powieści. Życzę jej tego z całego serca. Miałam teraz czytać coś innego, ale od razu sięgam po tom trzeci serii i odliczam dni do premiery czwartej części... Bardzo, bardzo polecam!!! 

3 komentarzy:

Kylie Raven pisze...

Czytałam większość część jej "Motylka", ale nie wiem, dlaczego nie skończyłam. Muszę zabrać się za jej powieści, tym razem naprawdę.

http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

Chabrowa pisze...

Kuszą mnie książki tej autorki :)
Moje-ukochane-czytadelka

Ania D. pisze...

W zasadzie to niezbyt często sięgam po tego typu książki, ale tym razem chyba zrobię wyjątek :)
http://pizama-w-koty.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...