piątek, 15 maja 2015 | By: Annie

"Białe kruki" - Christer Mjåset

                     Doskonała książka obyczajowa! Tematyka skusiła mnie głównie ze względu na przyszłą pracę mojego chłopaka - mogłabym godzinami słuchać jego podyżurowych opowieści o pacjentach, o operacjach, o szpitalnej, neurochirurgicznej rzeczywistości... Jednak zawsze szczególnie interesują mnie sami lekarze – jacy są? jak wygląda ich codzienność? Medycyna zaprząta przecież 99% ich myśli, czasu i uwagi... „Białe kruki” to historia trzech stażystów, którzy rywalizują o stałą posadę na oddziale neurochirurgii w szpitalu w Bergen. A w tle ich życie codziennie, problemy osobiste i szpitalne intrygi... Książka jest bardzo umiejętnie napisana, a dzięki cliffhangerom i niespodziewanym zwrotom akcji czyta się ją znakomicie, nie sposób oderwać się od lektury – niby obyczajówka, a wciąga jak najlepszy kryminał – choć zaznaczam - to w żadnym razie nie jest kryminał! Czytałam tę książkę jakoś w marcu, trochę wrażeń i emocji niestety już uleciało, przez co ciężko jest mi napisać coś na tyle sensownego i odkrywczego, aby zachęcić do lektury - a warto, naprawdę warto! Przeczytajcie, to doskonała, wciągająca powieść – ciekawie i podobno bardzo autentycznie oddaje fascynującą, a jednocześnie bardzo trudną rzeczywistość i atmosferę panującą na szpitalnych korytarzach oddziałów neurochirurgii...

3 komentarzy:

Chabrowa pisze...

Mnie zachęciłaś :) Tym bardziej, że od dawna na nią poluję i zapowiada się pasjonująca lektura :)

Kylie Raven pisze...

Niezwykle intrygująca książka, o której jeszcze nie słyszałam. Muszę przeczytać, koniecznie.

http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

Annie pisze...

Chabrowa - mam nadzieję, że Ci się spodoba, miłego czytania! :)

Kylie Raven - bardzo polecam! :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...