sobota, 28 marca 2015 | By: Annie

"Jedenaście godzin" - Paullina Simons

             Paullina Simons pisze tak, że od pierwszej strony absolutnie nie sposób się oderwać. „Jedenaście godzin” to historia Didi – kobiety w zaawansowanej ciąży, która w pewne upalne popołudnie zostaje uprowadzona z centrum handlowego. Porywacz ucieka samochodem, a za nimi rusza pościg – policja, mąż... zaczyna się wyścig z czasem. Książka byłaby niemalże idealna gdyby nie jeden zgrzyt – irytowała mnie fanatyczna religijność głównej bohaterki, to mój jedyny zarzut względem tej powieści. Oczywiście, nie jest to szczególnie ambitna czy też wybitnie poruszająca literatura, ale w swojej kategorii, czyli szybkie, bezbolesne, babskie czytadła dla zabicia czasu jak najbardziej się sprawdza – ciekawa, doskonała rozrywka na jedno popołudnie czy wieczór. Sprawnie, lekko napisana - wciąga bez reszty.

7 komentarzy:

Kasia Jabłońska pisze...

Kusi mnie ta książka, bo trylogia "Jeździec miedziany" tej autorki bardzo mi się podobała:)

Agnieszka T pisze...

Muszę wreszcie zapoznać się z autorką

bookworm* pisze...

A na mnie książka nie zrobiła dobrego wrażenia. Irytowało mnie w niej praktycznie wszystko i ledwo ją wymęczyłam. Wydała mi się zupełnie nierealna. Postanowiłam jednak dać autorce drugą szansę i czeka na mnie trylogia "Jeździec miedziany" i "Droga do raju".

Annie pisze...

bookworm - od lat kusi mnie "Jeździec miedziany", ale takie legendy o nim słyszałam, takie zachwyty, że aż boję się sięgnąć ;) a jeśli chodzi o "Jedenaście godzin" to ja akurat miałam ochotę na coś płytkiego i lekkiego, na takie pozycje też musi być odpowiedni nastrój :) Jak najbardziej rozumiem, że mogła Ci się nie spodobać ta pozycja - nie ma co ukrywać, arcydziełem nie jest... :)

Tirindeth pisze...

Rzeczywiście książka wciągająca, ale bohaterka totalnie irytująca.

Kaś pisze...

Chciałabym w końcu sięgnąć po którąś z książek Simons - może zacznę od tej?

Alicja P. pisze...

Jeszcze się zastanowię, chociaż ciekawi mnie ta książka..

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...