niedziela, 28 grudnia 2014 | By: Annie

"W śnieżną noc" - Maureen Johnson, John Green, Lauren Myracle

                    W sumie bardzo sympatyczna lektura, aż jestem zaskoczona jak bardzo bezpretensjonalna, urokliwa i zabawna jest to książka. Trzy opowiadania, napisane przez trzech młodzieżowych pisarzy – wszystkie dzieją się w jednym, niewielkim miasteczku, każde dotyczy innej grupy znajomych ze szkoły, których życie odmienia się podczas bożonarodzeniowej śnieżycy. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Lekka sympatyczna lektura, z nienachalnym morałem - świetna świąteczna rozrywka. I tym samym kończę sezon czytania książek związanych ze Świętami – w tym roku przeczytałam trzy pozycje o takiej właśnie tematyce, a ta była wśród nich zdecydowanie najlepsza.

9 komentarzy:

cyrysia pisze...

Książkę mam, i nawet miałam zamiar ją w święta zacząć czytać, ale inna lektura pochłonęła mój czas. Niemniej i o tej będę pamiętać w wolnej chwili.

Alicja P. pisze...

Mnie się ta książka jednak średnio podobała :)

Agnieszka T pisze...

Bardzo chętnie w przyszłym roku

Kasiek pisze...

a ja tak się do niej uprzedziłam ;/

Beata P. pisze...

Na świąteczny czas - idealna;) Poza tym wtedy mogłabym jej wybaczyć jakieś niedociągnięcia, na które pewnie zwróciłabym uwagę;)

Dwojra pisze...

Bardzo dużo tej książki ostatnio na blogach. To nie mój styl, ale po opisach bloggerów wnioskuję, że jest to lektura o prawdziwie zimowo-świątecznym klimacie :)

Annie pisze...

Kasiek - ja też byłam uprzedzona, stwierdziłam, że to taki typowy nabijacz kasy na święta.. ale zobaczyłam ją w biliotece, postanowiłam spróbować i zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona. :)

Annie pisze...

Beata P. - to prawda, lekturom okołoświątecznym wybacza się więcej... :)

Annie pisze...

Dwojra - dużo, oj dużo, mnie to zawsze mocno zniechęca do siegnięcia po daną książkę ;)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...