sobota, 20 grudnia 2014 | By: Annie

******

W 2014 roku czytałam bardzo dużo i intensywnie – dumna jestem przeogromnie zarówno z ilości, jak i z jakości moich czytelniczych wyborów - jednak na bardziej szczegółowe podsumowania przyjdzie jeszcze czas. Niestety, nie wszystkie lektury udawało mi się opisywać na bieżąco, część wrażeń wywietrzała już z umysłu i pamięci, a ostatnie jesienne miesiące jeszcze dodatkowo spotęgowały te zaległości – czytałam bardzo dużo, ale głowy do pisania nie miałam... Są książki, którym koniecznie chcę podarować osobne notki, kilka wyjątkowych pozycji na pewno je otrzyma, jednak część książek opiszę pewnie zbiorowo... W najbliższych dniach i tygodniach planuję zdecydowanie zwiększyć moją aktywność, może uda się nieco nadgonić ten nawał zaległości. Do dzieła. :)

6 komentarzy:

Scarlett pisze...

Też poszalałam w tym roku z książkami :-)

Klaudyna Maciąg pisze...

Powodzenia!

MONIKA SJOHOLM pisze...

Czytaj, czytaj:)), ach ten czas, mi na notki tez go brakuje, bedziesz moze na targach ksiazki w Warszawie w maju?

Annie pisze...

Monika - będę!! a Ty? przyjeżdżasz? :)

MONIKA SJOHOLM pisze...

Bede! Mam już bilet lotniczy. Zogromna przyjemnością wypilabym z toba kawkę i popalałem o książkach.:)))))

Annie pisze...

Pewnie, z wielką przyjemnością! Kawka, pogaduchy o książkach - nie mogę się doczekać! :))))

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...