czwartek, 1 maja 2014 | By: Annie

Majowo, książkowo...:)

            Dziś za oknem prawdziwe lato - sezon czytania na balkonie lub w parku, spania przy otwartych oknach, a także wieczornych spacerów uważam za otwarty. :) W zeszły weekend wróciłam z Londynu - wyjazd udał się wspaniale, ale na ten temat później...:) Mam teraz wreszcie głowę - skupienie i czas na czytanie, a także pisanie - liczę, że w najbliższym czasie nadrobię wszystkie blogowe zaległości... 

            A na razie prezentuję Wam oto moje nabytki książkowe z ostatnich dwóch miesięcy. Trochę się tego uzbierało, ale taki już los książkoholika. ;) O wielu pozycjach marzyłam od dawna - wreszcie zdobyłam wznowione wydanie "Wyznań gorszycielki" Ireny Krzywickiej - książki niemalże legendarnej, a wcześniej praktycznie nie do zdobycia. Ogromnie cieszy mnie również "Druga dal" Hanny Bakuły, czyli zbiór listów do Agnieszki Osieckiej. "Brzemię rzeczy utraconych" Kiran Desai to ponownie wznowienie powieści pożądanej przez mnie od kilku ładnych lat - przeczytałam już i wrażenia mam bardzo pozytywne. :) "Czas motyli" oraz "Jej wszystkie życia" to nowości wydawnicze, o których było ostatnio dość głośno - zamierzam poznać osobiście. "Anglika w Paryżu" oraz "Mara i Dann" Doris Lessing zakupiłam wczoraj spontanicznie w Dedalusie - zobaczymy co z tego wyniknie... :)

               W stosie znajduje się również kilka nabytków z Londynu. Brakuje tylko "Enduring love" McEwana, która to powieść jest obecnie w posiadaniu mojego chłopaka, mam jednak nadzieję, że wkrótce mu ją zabiorę. :D To jedyna powieść tego pisarza, która kilka dobrych lat temu została wydana w Polsce, a do tej pory nie doczekała się jeszcze żadnego wznowienia przez co jest dziś praktycznie niedostępna. To dla mnie swoisty fenomen, szczególnie, że pozostałe pozycje McEwana są wznawiane często i chętnie... Jednak o książkach z Londynu, wspaniałych londyńskich księgarniach, w których można zniknąć na długie godziny, a także o samym Londynie - moich wrażeniach, przemyśleniach i spostrzeżeniach - planuję popełnić osobne wpisy... 

Miłego weekendu! :)


13 komentarzy:

My Slow Nice Life pisze...

Bardzo fajne książki:) Zwłaszcza zazdroszczę Ireny Krzywickiej:) Odpoczęłaś?

Annie pisze...

Na pewno zresetowalam umysł, zdystansowalam sie od nauki. I chyba to jest najważniejsze. :) Ale fizycznie to nie bardzo wypoczęłam, bo przeszlismy Londyn pieszo wzdłuż i wszerz :) jestem baaardzo zadowolona :)

Unknown pisze...

Miłego czytania! :)

Miasto Recenzji pisze...

Rzeki Londynu - widzę że będziemy czytać to samo :D

pas pisze...

Widzę kilka ciekawych tytułów, które chętnie bym podebrała. :) Życzę miłego czytania! :)

sfasd pisze...

"Anglik w Paryżu" i "Jej wszystkie życia" to moje pozycje MUST READ.
Miłej lektury!

Unknown pisze...

O widzę imponujący stosik do czytania : ) Oj teraz jest trochę więcej na to czasu : > Życzę miłej lektury : )

Magda pisze...

piękne nabytki, zazdroszczę Czasu motyli :)

Tirindeth pisze...

Wspaniałe nabytki :)

Unknown pisze...

Cześć, jestem u Ciebie na blogu chyba po raz pierwszy (i na pewno nie ostatni!) i wygląd bloga jest oszałamiający! :)
Książkowe zdobycze również imponujące. Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Ciekawe i dobre książki. Miłego czytania !
Pozdrawiam^^
http://swiat-w-dloniach.blogspot.com/

Meg Sheti pisze...

Super zdobycze, miłej lektury życzę! :D

Książki Anny pisze...

Imponujący stos i piękne zdobycze! :) Gratuluję i życzę miłej lektury :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...