piątek, 9 sierpnia 2013 | By: Annie

"Moja droga B," - Krystyna Janda

             Wakacje w pełni, a na Węgrzech historyczne upały, przez które nieco skróciliśmy nasz pobyt. Teraz z przyjemnością, po bardzo intensywnym lipcu, powrócę do mojej codzienności, do poranków z kawą i książką na balkonie, do szperania na stronach księgarni, do wieczornych spacerów... i przede wszystkim do pochłaniania dużych ilości powieści. :)

              W trakcie wyjazdu przeczytałam dwie książki. Pierwsza z nich – zbiór felietonów Krystyny Jandy „Moja droga B,” oczarowała mnie już od pierwszej strony swą prostotą i niebanalną mądrością. Cóż to za wspaniała, ciepła książka! Smakołyk, prawdziwa uczta, którą można się delektować. Ja się pytam; czemu, czemu kazałam tej książce wystać się tyle na półce, zapomnianej i przykurzonej, gdzieś w kącie?! To wspaniałe spotkanie z mądrą, inteligentną kobietą, która naprawdę ma coś ciekawego do powiedzenia, a w dodatku pisze rewelacyjnie. To pozycja pełna kobiecości, trafnych spostrzeżeń, ciekawych anegdot i takiego zwykłego, codziennego cieszenia się z życia, celebrowania jego drobnych przyjemności. Kilka razy śmiałam się do łez, innym razem skłoniła mnie do chwili zadumy – wspaniałe, wartościowe spotkanie, po którym czuję się wzbogacona - prawdziwy balsam dla duszy. Od razu w ruch poszło allegro i teraz, zacierając rączki, z niecierpliwością czekam na dwie kolejne pozycje autorstwa Krystyny Jandy – „Różowe tabletki na uspokojenie” oraz „www.małpa.pl” – to już postanowione, przeczytam wszystko, co wyszło spod jej pióra. A i do zbioru „Moja droga B,” z przyjemnością wrócę, bo niestety, jak to z felietonami bywa, szybko ulatują z głowy, co w tym przypadku jest jednocześnie ich zaletą - za kilka lat znów będą dla mnie równie smakowitym kąskiem do ponownego przeczytania. :)

             Fascynująca kobieta, rewelacyjne felietony. Polecam!

5 komentarzy:

prosperiusz pisze...

Jestem pod wrażeniem Twego bloga, jest fenomenalny :-)
Zapraszam do mnie: www.imperiumlektur.blogspot.com
Pozdrawiam!

Żaneta L. pisze...

Bardzo chętnie przeczytam :)

Magda pisze...

bardzo lubię Jandę i jestem ciekawa tej książki :)

Tosia pisze...

O Krystynie Jandzie wiem mało, więc pasowałoby to przeczytać :)

Karolina K. pisze...

Czytałam wszystkie książki, o których wspominasz - genialna babka :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...