sobota, 1 czerwca 2013 | By: Annie

Stos + sesja = złe połączenie

                Jestem aktualnie w ferworze nauki - mam we wtorek egzamin z chemii, także trzymajcie kciuki! :) Potem muszę jeszcze tylko zaliczyć kolokwia semestralne z matematyki i ze statystyki, jeszcze tylko egzamin praktyczny z botaniki, egzamin teoretyczny z botaniki, na deser egzamin z anatomii i już wakacje - czytanie od woli. ;) Ufff. Zatem tym razem bez zbędnego przedłużania prezentuję Wam moje nabytki majowe:


                  Jest tu kilka pozycji do recenzji, sporo książek wynalezionych na przeróżnych promocjach (uwielbiam wyprzedaże Znaku!), dwie wyszperane na allegro ("Śnieżna pantera" i "Żony ze Stepford") oraz sporo prezentów, mi.in. od rodziców z okazji Dnia Dziecka. ;)


Trochę sobie podczytuję, ale recenzje będę musiały niestety jeszcze trochę poczekać....

34 komentarzy:

Unknown pisze...

Trzymam kciuki za cala sesje.
Stos zacny, z niecierpliwoscia bede czekac na recenzje, jak sie juz uporasz z egzaminami.

Unknown pisze...

Życzę sukcesów sesyjnych:) Coco Chanel i Jacquline Kennedy chętnie bym przeczytała, polecam Mendozę, ja się świetnie przy jego książce bawiłam:)

Paulina Król pisze...

Masz trzy książki z "Żoną" w tytule i jedną o torcie weselnym :) Przypadek? ;) Nic dla mnie, może poza "Żonami ze Stepford"

Paulina Król pisze...

Ach, i powodzenia na egzaminach!

Annie pisze...

Paulina Król - hahahahha, czysty przypadek ;)

PaulinaSamash pisze...

Powodzenia na egzaminach i kolokwiach !
Z całego Twojego cudownego stosu najbardziej zainteresowały mnie trzy książki, a mianowicie "Droga do Różan", "Coco Chanel. Życie intymne" oraz "Historyczne rozmowy z JFK" :D
Już wynotowałam tytuły, włożyłam do notesu i przy najbliższej wizycie w bibliotece sobie je zamówię :D

Sezon Literacki pisze...

Ja bym podebrała z wielką przyjemnością biografię Chanel oraz J. Kennedy! Powodzenia na egzaminach, u mnie to samo :P

Unknown pisze...

Jaki duży stos. Sama miałam taki przed maturą. Wiem jakie to uczucie, gdy książki kuszą do czytania a tu trzeba się uczyć. Dasz radę :)

figlarneczytanie.pl pisze...

Znam trud nauki. Ja za chwilkę mam obronę, a uczyć mnie się nie chcę tylko czytać:)

Małgorzata pisze...

Twój stos jest przecudny :)

Annie pisze...

Im mniej czasu wolnego, tym książki bardziej kuszą... Cieszę się, że nie jestem sama :]

Sylwia (nieperfekcyjnie.pl) pisze...

Mnie przeraża ilość egzaminów, a na dokładkę - obrona pracy licencjackiej i dokończenie drugiej pracy dyplomowej. Jednym słowem - masakra.
Stos przefantastyczny! Generalnie wzięłabym prawie wszystko, zostawiając jedynie "Śnieżną panterę" oraz "Olę i Królestwo...".

Paula pisze...

Imponujący stos:) A promocje Znaku rujnują ostatnio mój budżet, bo nie potrafię się im oprzeć;) Najbardziej interesowałyby mnie biografie. Drogę do Różan mam w starym wydaniu.
Powodzenia na egzaminach:)

Kinga pisze...

Ale stos! Szczególnie ten Auster kuszący. :)
Za całą sesję trzymam kciuki, na pewno świetnie wszystko zdasz. :)

klucz do wyobraźni pisze...

Kilka pozycji bym Ci podkradła

Natalia Pych pisze...

Stos piękny :) Polecę Ci jeszcze wyprzedaże w Saturnie - dorwałam tam "Żonę_22" za 10 zł ostatnio i też planuję czytać :)

Magdalena Owczarek pisze...

Czekam na recenzję Mendozy. Większość jego książek to idealny poprawiacz humoru. Zwłaszcza w trakcie sesji.
Powodzenia na egzaminach!

Agnesto pisze...

Zazdroszczę Mendozy, Severiny i Austera.
"Droge do Różan " polecam gorąco, tylko uprzedzam- zarwiesz noc, bo wciąga i urzeka...;-)

pas pisze...

Stos super. Ale znam bój sesji, u mnie też czeka masa książek, a ja nie mam kiedy czytać. :( Z tym, że u mnie egzaminów niestety sporo więcej. :( Powodzenia!

Tirindeth pisze...

Łoo stos jak w mordę strzelił! Cudowny :)
Powodzenia na egzaminach!

Miłośniczka Książek pisze...

Bardzo fajny stosik :) Czytałam m.in. "Żonę_22", która okazała się być całkiem przyjemną lekturą :)
Życzę czasu na czytanie książek :D
Pozdrawiam
Miłośniczka Książek

Weronika pisze...

Zawsze jak widzę Twoje stosy, uspokajam się. Nie tylko ja mam problem urodzaju. Ale teraz powzięłam szlachetne postanowienie - zero kupowania książek przed miesiąc.

Viconia pisze...

Powodzenia w sesji :)

Oaza Spokoju pisze...

Obejrzałam sobie Twoją kolekcję książek na zdjęcach- jest wspaniała! Zazdroszczę ^-^
Pozdrawiam serdecznie

kultur-alnie pisze...

Imponujący stosik...nic, tylko czytać:)

Anonimowy pisze...

Co za stos! Z wielką chęcią bym widziała u siebie "Pieśń o poranku", biografię Coco i J.Kennedy :)
Wiem, że niedawno pokazywałaś swoją biblioteczkę, ale bardzo bym zobaczyła teraz z tym i poprzednimi stosami :)

Anonimowy pisze...

Zazdroszczę stosu :) Sesja też mnie czeka więc łączę się w bólu.

Unknown pisze...

Powodzenia na egzaminie ! :)

☞ Agata 📚 Bookstagram pisze...

OMG, chyba to wszystko wywiozłaś ciężarówką:D Cudne stosidło!
Pozdrawiam i trzymam kciuki za egzamin:)

MALIKA pisze...

Nienawidzę sesji, bo zawsze kiedy czytam książkę w trakcie jej trwania mam straszne poczucie winy i nie mogę się nią delektować...
Książki Mendozy, Żona_22 i Wiek cudów są na mojej liście do przeczytania ;)
Wpadnij do mnie jeśli będziesz miała chwilę czasu i ochotę, dopiero zaczynam, za mną pierwsza recenzja, przyda mi się krytyka ;)

Tosia pisze...

Zazdroszczę stosiku (też bym chciała taki), współczuję sesji (prawo karne mnie czeka). Ale damy radę, w końcu jesteśmy oczytane :)

md pisze...

Całkiem sporo! :)
Cóż, życzę powodzenia na egzaminach i wolnego czasu, by te zaległości czytelnicze nadrobić.

Sherry pisze...

Życzę powodzenia! Natomiast jeśli chodzi o stosik to wygląda bardzo ciekawie. Jest tam kilka pozycji, które naprawdę chciałabym przeczytać. :) Miłego czytania.
Pozdrawiam,
Sherry

Zakładka do Przyszłości pisze...

Czasem i sesji można troszkę podczytać :) Widzę u Ciebie "Wiek cudów" - czytałam troszkę o tej powieści i chciałabym ją kiedyś przeczytać :D
Powodzenia i pozdrawiam!

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...