piątek, 6 lipca 2012 | By: Annie

Stosik lipcowy

           Czytam ostatnio dużo i namiętnie, ale liczba nieprzeczytanych pozycji na moich półkach i tak nie maleje. Wiele pozycji do mnie napływa; a to niespodzianka od wydawnictwa, a to wspaniała promocja, z której po prostu muszę skorzystać. Każda nowa książka sprawia mi mnóstwa radości, a na widok tego stosu mam ochotę rzucić się i czytać wszystko na raz. :)
Korzystam z wolnego czasu i dni upływają mi głównie na czytaniu, oglądaniu filmów, spotkaniach ze znajomymi, odkrywaniu rodzinnych tajemnic (!) i snuciu dalszych, wakacyjnych planów. Za tydzień wybieram się na kilka do Berlina, a później... zdradzę Wam dopiero za jakiś czas, bo nie chcę zapeszyć. :)
Ale już nie przedłużając prezentuję Wam moje najnowsze stosy. Oto one:

Wszystkie książki
Poniższy stos to moje własne zakupy, część pochodzi z wyprzedaży w Amazonce, kilka pozycji z najnowszej, rewelacyjnej wyprzedaży Świata Książki. W koszyku zbieram tam pozycje na kolejne zamówienie... :)
Dwie książki "Sekretne zapiski Agaty Chrisie" oraz "Świat u stóp" to efekt wymiany.


A oto książki do recenzji:


I na koniec widok na okładki. :)


Życzę Wam udanego weekendu, z ciekawą książką u boku. :) Ja swój zamierzam spędzić pochłaniając kolejne pozycje z powyższego stosiku i wygrzewając się na słońcu. :)

29 komentarzy:

z głową w książce pisze...

Ciekawy stosik. MIłej lektury:)

Edyta pisze...

Stosiki piękne. A co to za rodzinne tajemnice, hę?

versatile pisze...

Widzę, że też skorzystałaś z promocji na Weltbild :)
Świetne stosiki!

Basia ♥ pisze...

O, widzę "Białą jak mleko, czerwoną jak krew" - to chyba najlepsza książka, którą czytałam w tym roku. Reszty książek niestety nie znam, ale z niektórymi chętnie bym się zapoznała ;)

Gratuluję i życzę miłego czytania! ^^

Miłośniczka Książek pisze...

"Świat u stóp" mam w mojej własnej biblioteczce i przeczytałam ją ładnych kilka lat temu. Nadal jednak pamiętam, że podobała mi się ta książka.
Z w/w z chęcią podebrałabym m.in. "Czary w małym miasteczku"
przyjemnej lektury!

use imagination pisze...

Oj, ja też skorzystałam z genialnej promocji w WeltBildzie, paczuszka powinna była dziś dotrzeć, ale pewnie otrzymam ją dopiero w poniedziałek. Zazdroszczę Ci bardzo "Alibi na szczęście" :)

Carline pisze...

Wspaniały stos! Życzę miłej lektury :)

Gabrielle_ pisze...

Ileż wspaniałości! Tylko podziwiać i podziwiać ;) Strasznie zazdroszczę 'sekretnych zapisków' Christie. Życzę miłego czasu spędzonego z książką ;)

Evita pisze...

Super stosisko!
Wyprzedaży w Świecie Książki również uległam i myślę, co by tu jeszcze zamówić, tyle okazji :)
Odkrywanie rodzinnych tajemnic, to brzmi bardzo interesująco ;)
Miłej lektury!

Paulaaaa pisze...

Fantastyczny stos! Widzę dla siebie całą masę tytułów ;) Przyjemnej lektury ;)

Magda pisze...

stosisko ogromne i cudne :)

Elen pisze...

Fajny stos, też mam "7 razy dziś" i "Biała jak mleko..." :) Miłej lektury!

Oleńka pisze...

..."rewelacyjna wyprzedaż ze Świata Książki"... - tia, coś o tym wiem :-)))

Pozdrawiam!

Futbolowa pisze...

Życzę udanych wakacyjnych wojaży! :)

A stosisko oczywiście piękne i kuszące. Ale ja już staram się ignorować wszystkie promocje, bo:
a) pójdę z torbami
b) zawalą mi się regały
c) nie będę miała za co wyjechać na wakacje

Anonimowy pisze...

Polecam z całego serca "Alibi na szczęście", książka wciągająca, nie mogłam się oderwać, zarywałam noce.

Anonimowy pisze...

"Tryb warunkowy" to pierwszy tom, wyszły chyba 4 części. Polecam.

Dominika Kacik pisze...

nie mogę przestać podziwiać tych książek :D

Sylwia_85 pisze...

oh...., same cudeńka. Czekam na recenzje.

Leger pisze...

Mam przyjemność oznajmić, że organizuję mój pierwszy blogowy konkurs! Zapraszam Cię do zabawy. Można wygrać ebook, który naprawdę mi się spodobał. Szczegóły u mnie na blogu. Pozdrawiam :)

http://ksiazki-legera.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

Nelaime pisze...

Ale ich dużo :D Życzę miłego czytania!

Donna pisze...

Zazdroszczę "Biała jak mleko, czerwona jak krew" oraz "Ishiguru.." (chyba tak to się piszę).
"Zapach spalonych kwiatów już przeczytałam - świetna książka.

Życzę miłej lektury ;)

Anonimowy pisze...

Też uległam pokusie promocji Świata Książki. Zaintrygowała mnie też książka Alibi na szczęście.
Życzę miłej lektury i rozrastania się biblioteczki w tak imponującym tempie.
Pozdrawiam
Magdalena
zadurzonawksiazkach.blog.onet.pl

Samash pisze...

Piękne stosy :)
Zazdroszczę "Alibi na szczęście", ale także wielu innych książek :D

Leger pisze...

Jeżeli w godzinach 0:00 - 11:30 próbowałaś wziąć udział w konkursie, a blog z przyczyn technicznych nie istniał, nie martw się! Strona znów funkcjonuje poprawnie. Konkurs ciągle trwa, a ty możesz wygrać wspaniały ebook. Zapraszam jeszcze raz do konkursu. Pozdrawiam :)

Tirindeth pisze...

O w mordeczkę, ale stosisko! Gratuluję ;)

natkawes pisze...

Zazdroszczę wielu książek ;) Miłego czytania

Irena A. Bujak (Bujaczek) pisze...

Też skusiłam się na wyprzedać w Weltbildzie ;) Strasznie kuszą tymi cenami ;)

Lola`s clothes pisze...

rewelacyjny stos, życzę miłego czytania !

Moni89 pisze...

Bardzo fajny blog, bede tu teraz czesciej zagladac :) imponujace stosiki - az sie chce usiasc i czytac! :)
pozdrawiam i milego popoludnia :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...