piątek, 18 maja 2012 | By: Annie

Koniec matur, wolność i wakacje! :D


           Wolność! Tak, nareszcie! Dziś zdałam ustny polski i tym samym o godzinie 11 rozpoczęłam moje ponad czteromiesięczne wakacje. Matury oceniam bardzo pozytywnie, ale przede wszystkim cieszę się, że są już za mną. :) W najbliższym czasie planuję mnóstwo czytać (rodzice szykują dla mnie jakąś super książkową niespodziankę, czekam też na kilka przesyłek, więc niedługo zaprezentuję mój mega wakacyjny stosik :D), a także nadrabiać zaległości filmowe, serialowe i przede wszystkim świetnie się bawić ze znajomymi. :) W najbliższy weekend zamierzam wytańczyć się do upadłego, a w przyszłym tygodniu jadę z moimi najlepszymi przyjaciółkami nad morze, potem tydzień pod palemką w tropikach, może Hiszpania, Chorwacja, piękny ogród Babci i Dziadka, leżenie nad jeziorkiem z książką i lemoniadą, czyli błogi relaks. :)  Będzie się działo!

             Oczywiście oczekujcie znacznego zwiększenia częstotliwości pojawiania się nowych wpisów, bo coś czuję, że apetyt na czytanie, hamowany przez ostatnie miesiące, teraz wybuchnie ze zdwojoną siłą. :)

20 komentarzy:

Miłośniczka Książek pisze...

moje gratulacje :)
ciesz się zatem z wakacji :)

Nika pisze...

Szczęśliwi, którzy już skończyli, bo na mnie czeka jeszcze właśnie ustny polski - i to dopiero w środę :) Pozdrawiam!

Natalia H. pisze...

Miłych wakacji:)

kasandra_85 pisze...

Gratuluję i życzę udanych wakacji!!

Renata Zub pisze...

gratuluję zdania matury :) życzę udanych szalonych dłuugich wakacji :) ja właśnie najmilej wspominam wakacje między maturą a studiami :) się wtedy najbardziej wyszalałam ;)

Edyta pisze...

Znam to uczucie; wolność i perspektywa najdłuższych i najlepszych wakacji w życiu. Gratuluję. :)

Unknown pisze...

Gratuluję! Mi został jeszcze ostatni egzamin i też wakacje ;) Życzę Ci, żebyś w tym czasie wybawiła się jak nigdy ;)

fochinii pisze...

Gratulacje! Ja dwa dni temu miałam ostatni egzamin i także cieszę się już upragnionymi wakacjami. To wspaniałe uczucie, gdy nie trzeba się uczyć i można robić tylko to, co się chce. :)

Unknown pisze...

Gratuluję zdania matur ;) Mam nadzieję, że Twoje wakacje będą bardzo udane i pojawi się sporo nowych wpisów na blogu :) Pozdrawiam!

Alessa pisze...

Haha ja czuję to samo :) co prawda wszystkie matury skończę dopiero w poniedziałek, ale już powoli dochodzi do mnie cały ogrom wolnego czasu :D czekam na post z wakacyjnym stosikiem. Miłych wakacji!

Elina pisze...

Mnie został jeszcze angielski do zdania a potem jak Ty - cudowne wakacje!
Życzę Ci pięknego ich przeżycia, odpoczynku i radości z obcowania z innymi ludźmi i przyrodą.

Pozdrawiam serdecznie :)

Anonimowy pisze...

Serdecznie gratuluję !!! :)) Już nie mogę doczekać się nowych recenzji!

Dominika S. pisze...

Gratuluję :)) I zazdroszczę! Ja tkwię w licencjacie i do wakacji jeszcze daleko, ale pamiętam te pomaturalne, super sprawa :)

Agnieszka pisze...

Cieszę się z powodu twoich matur i gratuluje : )
Oczywiście zazdroszczę tych wakacji, nie wierzę, że my mamy jeszcze męczyć się przez półtora miesiąca ;//
Miłego odpoczynku, a na stosik wyczekuje z niecierpliwością ^

PaulinaSamash pisze...

Oj zazdroszczę, ja dopiero tak będę mogła powiedzieć we wtorek, o ile zdam :)

Annie pisze...

Dziękuję serdecznie wszystkim za te miłe słowa. :) Naprawdę, sprawiają mi one ogromną radość i dzięki nim jeszcze bardziej chcę się zaangażować w tworzenie tego bloga, bo wiem, że mam dla kogo pisać. :) P.S. Czy maturę zdałam, jeszcze nie wiadomo. :) Przekonamy się 29 czerwca, ale jestem dobrej myśli. ;)

Samash - na pewno zdasz! Trzymam kciuki :)

toska82 pisze...

Gratuluję !!! ?I życzę udanych wakacji, pełnych wrażeń ! należą Ci się :)

Yui Tamashi pisze...

Gratuluję! I zazdroszczę. Też już chciałabym mieć wakacje :)

pas pisze...

Gratuluję przebytych matur i trzymam kciuki za dobre wyniki... I wstyd przyznać, ale zazdroszczę błogich i długich wakacji! ;)

Irena Bujak pisze...

Ależ Ci zazdroszczę! Ja muszę do 12-tego czerwca się jeszcze pomęczyć... :(


Miłego obijania się ;)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...