wtorek, 31 stycznia 2012 | By: Annie

Wyniki konkursu urodzinowego!

Po długich zmaganiach z programem i opracowywaniu różnych technik losowania wreszcie udało mi się wyłonić szczęśliwego zwycięzcę. :) A jest nim, a właściwie nią, Anna - autorka bloga Anna - Moje książki. Serdecznie gratuluję! Na maila z adresem, na który mogę wysłać nagrodę czekam przez najbliższy tydzień (mój mail to: annie@onet.com.pl) . :)


Bardzo dziękuję za tak liczne zgłoszenia (było ich ponad sto!) i wszystkie przepiękne życzenia, to naprawdę mega motywujące. :) Szczerze mówiąc nie oczekiwałam aż tak licznego odzewu, i tym bardziej mi miło, że już w pierwsze urodziny bloga mogę poszczycić się tak dużym gronem odwiedzających mnie osób. Wszystkim jeszcze raz gorąco dziękuję za udział. :) A zmotywowana tak dużą frekwencją już planuję kolejne konkursy, więc bądźcie czujni! :)

10 komentarzy:

versatile pisze...

Podczytuję Twojego bloga już od pewnego czasu i muszę przyznać, że bardzo podobają mi się Twoje recenzję. Przede wszystkim chciałabym Ci pogratulować wytrwałości w prowadzeniu bloga, rok to spory okres czasu :)

Zapraszam Cię również na mojego nowo powstałego bloga o podobnej tematyce.
public-reading.blogspot.com

pesymistka13 pisze...

Gratulacje :)

cyrysia pisze...

gratulacje

Carline pisze...

Gratulacje! ;)

Evita pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Evita pisze...

Gratuluję!

tetiisheri pisze...

Gratulacje :)

UpiornyGroszek pisze...

Gratuluję zwyciężczyni :)

Miravelle pisze...

Gratulacje!;)

z głową w książce pisze...

Gratuluję!!

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...