niedziela, 2 października 2011 | By: Annie

Top 10: bohaterowie, z którymi wybrałabym się na randkę

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Pomysłodawczynią akcji jest Klaudyna. :)

Po raz pierwszy biorę udział w tej akcji. Oto moja subiektywna lista dziesięciu bohaterów, z którymi chętnie wybrałybym się na randkę. 
1. Jasper Hale - Saga "Zmierzch"


 2. Damon Salvatore - "Pamiętniki Wampirów"
Mroczny, zly i te oczy! czego chcieć więcej? :)


3. Rhett Butler - "Przeminęło z wiatrem"


4. Heathcliff - "Wichrowe Wzgórza"


5. Patch - Seria "Szeptem"


6. Gilbert Blythe - seria o Ani z Zielonego Wzgórza


7. Dexter Mayhew - "Jeden dzień"


8. Legolas - "Wadca Pierścieni"


9. Wiedźmin


10. Mr Darcy

 odb-The-Look.jpg
  
Jak widać nie jestem zbyt oryginalna, wiele z moich randkowych bohaterów już wielokrotnie pojawiało się w zestawieniach innych blogerek. Zdecydowanie preferuję mroczne, skomplikowane, choć również bardzo przystojne typy. Cóż, taki mój los. :)
Miłej niedzieli, stosika dziś nie zamieszczam, bo byłby żenujaco mały - składalby się tylko z jednej pozycji. Za to za tydzień to nadrobię. :)

15 komentarzy:

Soulmate pisze...

Idealne wybory, szczególnie Jasper i Damon :D

Nika pisze...

Z większością się zgadzam, moje numery jeden to zdecydowanie Pan Darcy, Rhett Butler (chociaż właściwie tego aktora - Gable - wolałam w "Ich noce" :)) i Gilbert ;D

motherless pisze...

Pan Darcy i Gilbert <3

D pisze...

Nie ma tu ani jednego faceta dla mnie :((

kasandra_85 pisze...

Damon i Jasper - jak najbardziej:))

Nyx pisze...

Jasper, Damon, Legolas, Darcy! Ja też, ja też! ;) Co prawda w innej kolejności i nie ma u mnie Legolasa :D

PaulinaSamash pisze...

Zgadzam się co do Damona :)

A pisze...

Damon:) A pan Darcy filmowy:) jak najbardziej - książki jeszcze nie czytałam:(

Cassiel pisze...

Jasper, Damon <33 :D

Cyrysia pisze...

No cóż z twojej listy wybrałabym się na randkę tylko z Damonem. Oj mam słabość do tego faceta i to wielką :-)

pas pisze...

Też chętnie umówiłabym się z Gilbertem. :)

Smerfetka pisze...

Gilbert i Heathcliff to moje typy:)

Unknown pisze...

O tak,. zgadzam się z 1, 2 i 5 :P

Anonimowy pisze...

patch! zdecydowanie on!

Girls Mobile Number pisze...

asper, Damon, Legolas, Darcy! Ja też, ja też! ;) Co prawda w innej kolejności i nie ma u mnie Legolasa :D

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...