poniedziałek, 31 października 2011 | By: Annie

Stosik niedzielny (7)

Stosik trochę spóźniony, ale jest :)


1. "Pięciolinia uczuć" - Od wydawnictwa Mira
2,3,4,5,6 - Od wydawnictwa Słowo/Obraz Terytoria. Ogromnie dziękuję :)
7 - Mój własny zakup.

Przy okazji chciałam bardzo podziekować wszystkim osobom, które pod poprzednim stosikiem wypowiedziały się na temat książek o Barcelonie. Kochani, ogromnie mi pomogliście. :) Z całego serca dziekuję! :)

Ostatnio wiele dzieje się w moim życiu osobistym, zwłaszcza na polu uczuciowym. W szkole też mam mnóstwo nauki, choć nie jest aż tak źle. :) Mam ogromny zapał do czytania książek, czasu trochę brakuje, ale i tak jestem zadowolona. Ogólnie dobrze mi ostatnio na świecie. :)

17 komentarzy:

Agnesja pisze...

Śliczny stos, cieszy oczy :) Miłego czytania :)

sabinka.t1 pisze...

Pierwszą i ostatnią kradnę :P
Ptaki czytałam daaaaawno :)

kasandra_85 pisze...

Podkradnę Ci połowę stosu. Co ty na to??
Pozdrawiam:D

PaulinaSamash pisze...

Piękny stosik :)
Ja też mam ogromny zapał do czytania niestety czasu coraz mniej :/

Magda pisze...

piękny stos, zazdroszczę Ptaków :)

Evita pisze...

Super stosik i fajnie, że dobrze Ci ostatnio na świecie;)
Tak trzymaj!

anianka.88 pisze...

Coś nowego Nory się pojawiło :) A ja nic nie wiedziałam. Z niecierpliwością czekam na recenzję "Pięciolinii uczuć".

kamyk pisze...

Ciekawy stos ;) U mnie również "Pięciolinia uczuć" czeka w kolejce.

Cyrysia pisze...

Ciekawe książki, sama parę bym podkradła. Pozostaje mi jedynie życzyć ci dużo czytelniczych wrażeń.

toska82 pisze...

Też mam pięciolinię uczuć :)
Stosik bardzo fajny :)

Unknown pisze...

miłej lektury ;D

czytadła magdaleny pisze...

piękny stosik! Miłego czytania!

Unknown pisze...

o ptaki ciernistych krzewów chciałabym przeczytać ;)
pozdrawiam ;)

Unknown pisze...

o ptaki ciernistych krzewów chciałabym przeczytać ;)
pozdrawiam ;)

Klaudia pisze...

Zapał do czytania to ponad połowa sukcesu :)) Miłej lektury!

natula pisze...

Same piękności :)

pas pisze...

Pięknie, miłego czytania! :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...