niedziela, 23 października 2011 | By: Annie

Stosik niedzielny (6) + PROŚBA

Tym razem stosik niedzielny przedstawia się w ten oto sposób:


Wszystkie książki to egzemplarze recenzeckie. Cztery książki od Galerii Książki to zupełna niespodzianka, choć bardzo miła i z przyjemnością zagłębię się w świat fantastyki. "Madame Hemingway" od Bukowego Lasu, nie mogę się doczekać przeczytania tej książki - to perełka tego stosiku. :) "Krwawe szaleństwo" to kontynuacja "Mrocznego szaleństwa", świetnej powieści. :)

Przy okazji mam do wszystkich czytelników mojego bloga prośbę. Czy moglibyście napisać mi (pod tym postem lub na mojego maila - annie@onet.com.pl, jak wolicie) jakie znacie książki lub filmy, które dzieją się w Barcelonie? Zależy mi na tym, aby wyłaniał się z nich obraz tego miasta. Jest mi to potrzebne do prezentacji, którą szykuję na polski.
Z książek do tej pory znalazłam:
- "Cień wiatru", "Marina", "Gra anioła" Zafona
- "Kraina duszy" Nuria Amat
- "Miasto cudów" Mendozy
A może znacie jakieś inne książki Mendozy, które lepiej przedstawiają Barcelonę? Ja niestety nie czytałam jeszcze żadnej jego powieści, "Miasto cudów" wybrałam na podstawie opisu.
Z filmów:
- "Wszystko o mojej matce"
- "Vicky Christina Barcelona"

Będę ogromnie wdzięczna za wszelką pomoc, czy choćby drobną sugestię. :)
Z góry wszystkim dziękuję. :)

23 komentarzy:

Weronika Król pisze...

Stos piękny! Uwielbiam takie obszerne, duże książki :)

Z książek dziejących się w Barcelonie mogę wymienić "Katedrę w Barcelonie" Ildefonca Falconesa oraz "Miasto poza czasem" Moriela. Filmów praktycznie nie oglądam, więc nie mogę Ci pomóc :)

Percowaty pisze...

Eh, ten "Dar' ostatnio popularny, sam jestem nim zaciekawiony. Podobnie jak "Nieświadomym magiem". Nie mogę się doczekać recenzji. Stos świetny!
P.S Polecam też mojego bloga - http://percowato.blogspot.com/

Pisany inaczej pisze...

Wiem, że trochę "spamuję", ale szczerze zachęcam do ściągnięcia darmowego e-boka, który jest dostępny od wczoraj. Szczegóły na stronie www.3110.pl Wielu autorów zebrało się i wydało dla Was darmową książkę. Zapraszam do ściągnięcia i czytania.

UpiornyGroszek pisze...

Zazdroszczę "Madame Hemingway"- i to bardzo.
Co do Barcelony- pamiętam, że w którymś z opowiadań Mendozy w "Trzech żywotach świętych" była Barcelona. Niestety nie mam pojęcia w którym. Wydaje mi się, że również w "Hiszpańskim smyczku" możesz co nieco znaleźć, ale tego tytułu nie czytałam, więc może niech wypowie się kto inny ;)
Pozdrawiam!

Z książką w wannie pisze...

Polecam "Tajemnicę Gaudiego" Andreu Carranza z Barceloną z początku XX wieku :)

Cyrysia pisze...

Świetny stosik. Życzę mega wrażeń podczas jego czytania.
Niestety nie znam żadnych książek ani filmów w których akcja dzieje się w Barcelonie, więc nie mogę ci pomóc.Bardzo mi przykro.

Magda pisze...

stos przepiękny, niestety oprócz Miasta cudów Mendozy nie znam książek w których mowa o Barcelonie

Słowa duże i MAŁE pisze...

super stos. Z książek i filmów o Barcelonie wymieniono już all które znam :(

Zakładka do Przyszłości pisze...

Ale stosik!!! :D Chętnie bym Ci podkradła wszystko z tych recenzenckich ;)
Miłej lektury!

Maruda007 pisze...

Gratuluję stosu! Czekam na recenzje i życzę miłej lektury!
pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Barcelona? Odpowiedź - filmy deskorolkowe, co prawda to raczej nowoczesne formy dokumentu, ale pokazują miasto :P Np. Adio Rock posiada długi fragment jazdy właśnie w Barcelonie. Dostępny tutaj: http://video.google.pl/videoplay?docid=7802689875681630096

kamkap pisze...

Kryminały Alici Giménez-Bartlett dzieją się w Barcelonie,w większości

Unknown pisze...

miłej lektury życzę :D a co do Barcelony to wydaje mi sie ,że fabuła książki "Hiszpański smyczek" dzieje się właśnie w tym mieście

Klaudia pisze...

Piękny stos - może nieliczny, ale na pewno bardzo przyjemny :) Miłej lektury!

Kornelia pisze...

cudowny widok ;) Zazdroszczę xD

Unknown pisze...

Czytałam kiedyś "Ostatnie Fado" ale kurcze teraz głowy nie dam, czy to napewno była Barcelona

Książki - inna rzeczywistość pisze...

świetny stos, a książek niestety takich nie znam :( Chociaż bardzo chciałabym pomóc

motherless pisze...

Niestety, ale w sprawie Barcelony nic nie doradzę. :(

Madame Hemingway wczoraj zaczęłam czytać i już jestem zachwycona, a co będzie dalej! :)

Zuzanna Szulist pisze...

Przepiękny stosik. :) Od Galerii też dostałam takie same książki. :)
Nie chcę mi się wchodzić na pocztę :P więc napiszę Ci tu, że ostatnio czytałam "Miasto poza czasem" o Barcelonie. Koszmarna książka (niedługo recenzja u mnie), ale może Ci się przydać. ;)

pas pisze...

Miłego czytania!

Jak wpadnie mi w ręce coś o Barcelonie, dam znać. :)

Nyx pisze...

Niestety nie znam żadnej książki, czy filmu, które dzieją się w Barcelonie, za to zazdroszczę stosiku!

I chyba już dzisiaj komentowałam czyiś stosik, w którym były te same 4 książki ;)

Tirindeth pisze...

Katedra w Barcelonie ;]

Stosik super ^^ miłego czytania :)

Iluzjonistka pisze...

Trochę czasu minęło od Twojej prośby, ale co tam. :)
"Władca Barcelony" Chufo Lloréns.

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...