czwartek, 23 czerwca 2011 | By: Annie

Wakacje!!!

          
         No i rozpoczęły się wakacje! Świadectwo odebrane, kwiaty porozdawane, teraz można leniuchować! Moje plany wakacyjne to przede wszystkim nadrobienie czytelniczych zaległości (trochę się tego nazbierało...), dwutygodniowa wycieczka do Włoch, kurs salsy z przyjaciółkami, zrobienie prawa jazdy i porządne wyspanie się. Niestety, jestem wlaśnie w trakcie przeprowadzki, co wiąże się z ciągłym pakowaniem-rozpakowywaniem kartonów, sprzątaniem, segregowaniem i innymi rzeczami, których szczerze nie znoszę. Tak więc moje czytelnicze plany uległy weryfikacji z rzeczywistością i niestety na razie nie będę mogła spełnić mojego marzenia o czytaniu jednej ksiązki dziennie. Jednak mam nadzieję, że uda mi się wszystko nadrobić w sierpniu. Najbardziej nie mogę się doczekać przeczytania "Lasu zębów i rąk", "Domu duchów", "Hyperversum" oraz "Kobiety w klatce".
Ale zanim na dobrę zacznę leniuchowanie czeka mnie jeszcze jedna impreza urodzinowa w noc z piątku na sobotę. Zamierzam się wytańczyć za wszystkie czasy, tymbardziej, że wreszcie będzie na niej mój chłopak.  Już nie moge się doczekać wspólnego tańczenia rock'n rolla i salsy!
Pozdrawiam wszystkich gorąco i życzę udanych wakacji! :)

A jakie są Wasze plany na najbliższe tygodnie?

Aby wprowadzić sie w letni i radosny nastrój bardzo polecam Wam tą piosenkę:
Obowiązkowa pozycja na każdy wakacyjny wieczór! :)


Właśnie zbliżamy się do magicznej granicy 10 000 odwiedzin na moim blogu, z czego jestem ogromnie dumna i szczęśliwa! :)

13 komentarzy:

MONIKA SJOHOLM pisze...

No to udanych wakacji i duzo, duzo czytania::)) Ja zaczynam urlop za tydzień i nie mogę się doczekać. pozdrawiam serdecznie

kasandra_85 pisze...

Gratuluję wolności:D. Znam to słodkie uczucie. Pozdrawiam!!

toska82 pisze...

To życzę miło spędzonych wakacji, i żeby przeprowadzka się jak najszybciej skończyła :)

Dusia pisze...

Szampańskiej zabawy i miłych wakacji :))

Cassin pisze...

Wycieczka do Włoch! Och, jak ja zazdroszczę. Właśnie czytałam taką klimatyczną książkę (recenzja obecnie pierwsza na blogu). Ja w te wakacje idę ponownie na kurs francuskiego, będę też chodzić na zumbę i inne ćwiczenia w rytmie latino ;)
Miłych wakacji ;*

bluedress pisze...

udanych wakacji! ja też na kartonach :))

zaczytana-w-chmurach pisze...

Ojej wycieczka do Włoch!? Mogę się zabrać z Tobą w walizce? :D Wystarczy, że przemycisz mnie za granicę, dalej już masz mnie z głowy :D
No to życzę udanych wakacji. A ja chyba nigdzie nie będę wyjeżdżać :P
Lubię Dirty Dancing i 1 i 2, mimo, że wiele osób się burzy co do 2 to mnie się podoba :)

http://pisanyinaczej.blogspot.com/ pisze...

Ja nie wiem kiedy wyjadę, ale Ty masz dużo planów na czas wakacyjny...powodzenia...:-)

Evita pisze...

Udanych wakacji życzę :)
Pozdrawiam!

Annie pisze...

Dziękuję Wam wszystkim bardzo :)

Katee pisze...

i ja udanych wakacji życzę :)

Planów konkretnych nie mam, nawet jeszcze nie wiem czy urlop w pracy dostanę :(

Nyx pisze...

Ja też życzę niezapomnianych wakacji i zazdroszczę postanowienia jedna książka na dzień. ja ciągle gdzieś latam. A to koncerty, a to kluby, imprezy, kino, zakupy... ciągle w biegu no ;)

Przepowiednia pisze...

również udanych wakacji :) I miłego leniuchowania :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...