czwartek, 2 czerwca 2011 | By: Annie

Pierwszy stosik czerwcowo-wakacyjny :)

Oto moje najnowsze zdobycze: :)

 

Pierwszy stosik to stosik z egzemplarzami recenzenckimi (od góry):
1. Trzy harlequiny dołączone do przeszyłki od Pani Moniki z wydawnictwa Mira. Myślę, że będą w sam raz na letni wypoczynek. :)
2. "Miłość za zamówienie" - Nora Roberts - również od wydawnictwa Mira
3. "Liczby Charona" - Marek Krajewski - od wydawnictwa Znak
4. "Słowo pirata" - Magdalena Starzycka - nowość od wydawnictwa MG
5. "Córki łamią zasady" - Joanna Philbin - od wydawnictwa Bukowy Las. Książka już przeczytana, recenzja lada dzień :)



Drugi stosik to moja własne nabytki i prezenty na Dzień Dziecka:
1. "Woda dla słoni" - Sara Gruen - od rodziców
2. "Jeden dzień" - David Nicholls - od rodziców
3. "Na zakręcie" - Nicholas Sparks - kupiłam bardzo zachęcona recenzją Moniki z Kroniki Błękitnej Biblioteczki :)
4. "Wampiry Hollywoodu" - nie mogłam się powstrzymać :P
5. "Światła pochylenie" - Laura Whitcomb - zapowiada się bardzo ciekawie :)
Wszystkim wydawnictwom i kochanym rodzicom bardzo dziękuję! :)

23 komentarzy:

sujeczka pisze...

Ale Ci zazdroszczę :D
I tych pięknych książek i tego, że jest to już stosik czerwcowo-wakacyjny... :) U mnie niestety jeszcze trochę to potrwa zanim będę sobie mogła taki wakacyjny ułożyć... :(
No ale Tobie życzę miłego czytania! :D

kasandra_85 pisze...

Świetne stosiki. Większość książek chętnie bym podkradła:))

Annie pisze...

Su, ja wakacji jeszcze tak do końca nie mam (został mi tydzień nauki) ale czuję się dziś niezmiernie wakacyjnie i optymistycznie, stąd tytuł stosika :)

Karolina K. pisze...

Krajewski.... mmm chcę!, 'Woda dla słoni' - czytałam w zeszłym roku, bardzo dobra. Miłego czytania! :)

Evita pisze...

Świetne stosiki :)

Drugi cały bym przygarnęła,a szczególnie "Wodę dla słoni" i "Światła pochylenie".

Słowa duże i MAŁE pisze...

piękny stosik :)

Weronika Król pisze...

Ho ho, bardzo ciekawe stosiki :)) Miłego czytania!

Balbina64 pisze...

Gratuluję stosików!!!! "Wodę dla słoni" chętnie bym widziała na swojej półce z książkami.

Magia książki pisze...

Miłego czytania! Czekam na recenzję "Wody dla słoni" :)

Klaudia pisze...

No, no, nowości :D Miłej lekturki!

aniusiaczek92 pisze...

Gratulacje ! Chociaż pierwszy stosik nie wpada w moje gusta(jakoś nie czytam zbyt często takiej literatury), to z drugiego upatrzyłam sobie trzy pozycje, które chętnie bym przeczytała(1,4,5) ;D

Monika Lifestyle pisze...

Świetny stosik! Zazdroszczę i życzę miłego czytania! :)

e.rwira pisze...

Ciekawy stosik, chętnie podkradłabym "Jeden dzień"

Deline pisze...

Naprawdę piękne stosiki, zazdroszczę ;)

Sihhinne pisze...

Cudny stosik:)
Pozdrawiam!

Rosemary pisze...

Super stosik, miłej lektury :)

Unknown pisze...

"Wodę dla słoni" z chęcią bym przeczytała. Film bardzo mi się podobał :)

toska82 pisze...

Stosik super !!!

Morrigan pisze...

Fajny stosik. Muszę przyznać, że dosyć duży.

niedopisanie pisze...

Piękne stosy. Najbardziej marzę o "Liczbach Charona" i "Wodzie dla słoni".

Querida pisze...

Takich stosików można tylko pozazdrościć;)

Ven pisze...

Zazdroszczę kilku pozycji ;D Piękne stosiki!

Pauline. pisze...

Świetne stosiki. Chętnie podkradłabym kilka książek :P

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...