sobota, 21 maja 2011 | By: Annie

Stosik majowy

Ostatnio dużo się u Was pojawiło stosików, więc i ja postanowiłam pochwalić się moimi najnowszymi zdobyczami. :) Oto one:

1. Trzy pierwsze pozycje to efekt nowo nawiązanej współpracy z wydawnictwem Amea. Bardzo dziękuję!
2. Pozycja czwarta i piąta to egzemplarze recenzeckie od Wydawnictwa Literackiego. "Oliwkowy szlak" to czwarty tom z mojej ulubionej oliwkowej serii, a "Ukrwienia" są już przeczytane, ich recenzję możecie przeczytać TUTAJ.
3. "Burza z krańców ziemi" Asy Larsson. To pierwsza część kryminału "Krew, którą nasiąkła", który bardzo mi się spodobał. "Burzę z krańców ziemi" udało mi się upolować na allegro za jedyne 9 zł. Książka w stanie idealnym. :)
4. "Trojka" to moja pierwsza książka, którą dostałam w ramach współpracy z wydawnictwem MAG. Po bardzo niemiłych przeżyciach związanych z jej odbiorem u kuriera (nakrzyczał na mnie! :P) w końcu do mnie dotarła. Jestem właśnie w trakcie jej czytania i jeszcze dziś powinna się pojawić recenzja. :)
5. "Łąka umarłych" - od wydawnictwa SOL. :)

Dodatkowo kupiłam sobie jeszcze dwie gazety, do których były dołączone dwie książki; "Wieczór" oraz "Samotny mężczyzna". :)
Zdecydowanie mam co czytać, ale niestety w szkole co chwila sprawdziany i mnóstwo nauki, jak to zwykle bywa tuż przed zakończeniem roku. Dodatkowo wyjeżdżam na cały przyszły tydzień na wyjazd naukowy. Nie będę spać, jeść, czy chociażby czytać. Będę badać nietoperze :P Obchody co dwie godziny, także w nocy. :P Życzcie mi powodzenia i przedze wszystkim dużo sił!

20 komentarzy:

Eliza pisze...

muszę się w końcu zabrać za oliwkową serię :D Polecasz na wakacje?
Stosik super!

sabinka.t1 pisze...

Nietoperze????
ło matko !!! Powodzenia!!!!!

Annie pisze...

BookEater - Zdecydowanie bardzo polecam Ci na wakacje :) Na pewno Ci się spodoba :)

Annie pisze...

Sabinka - miałam jeszcze do wyboru badanie płazów, bezkręgowców (czyt. robali) lądowych lub wodnych :P W takim towarzystwie nietoperze prezentują się bardzo kusząco :P

aniusiaczek92 pisze...

"Badanie' nietoperzy w porównaniu do robali to prawdzia przyjemność ;) Swoją drogą te nietuzinkowe ssaki są dość interesującymi stworzonkami ;D Gratuluję nawiązania nowej współpracy (a nawet 2;P) i życzę miłego czytania :)

niedopisanie pisze...

Sympatyczny stosik :) Życzę powodzenia w walce z nietoperzami i niezbyt sympatycznymi kurierami :)

Annie pisze...

Bardzo dziękuję ;)

kasandra_85 pisze...

Piękny stos!! Tylko pozazdrościć::D. Gratuluję i życzę przyjemnego czytania i powodzenia z zaliczeniami:))

Evita pisze...

Stosik elegancki :)

Chciałam zapytać,w której gazecie jest książka "Wieczór"?
Bo "Samotnego mężczyznę " również nabyłam :)

Annie pisze...

"Wieczór" w gazecie "Sens". To chyba jakiś rodzaj dodatku do "Zwierciadła" :)

Słowa duże i MAŁE pisze...

aaaa, ja się nie wypowiadam :P Zazdroszczę, zazdroszczę, zazdroszczę :P

Monika Lifestyle pisze...

Świetny stosik :) Miłego czytania :)

Scathach pisze...

Życzę duszo sił i mimo wszystko dużo czasu na czytanie!:)

pas pisze...

Piękny stosik, miłego czytania! :)

toska82 pisze...

Stosik super!!!! Życzę udanego badania nietoperzy :)

Zakładka do Przyszłości pisze...

Wspaniały stosik ! Życzę miłej lektury gdy wrócisz z wycieczki ;)
Też bym chciała poobserwować nietoperze.

Karolina K. pisze...

a, co to za gazety, w których były książki???

Karolina K. pisze...

już znalazłam :))

UpiornyGroszek pisze...

Zazdroszczę i gratuluję ;) Kusi mnie oliwkowa seria, pięknie się prezentuje ^^ I cóż, zazdroszczę tych nietoperzy ;) Z pewnością ciekawsze od robali (chociaż płazy też są fajne ;)).
Pozdrawiam!

Klaudia pisze...

Nie znam tych książek, ale czekam na opinie

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...