sobota, 28 maja 2011 | By: Annie

Powrót do cywilizacji :)

      Uff... Wróciłam! Cała i zdrowa, choć bardzo, bardzo zmęczona i ogromnie stęskniona za blogowym światem. :)
       Dla niezorientowanych i ciekawych byłam na sześciodniowym wyjeździe szkolnym, gdzie w małej mazurskiej miejscowości prowadziliśmy w ośmioosobowych grupach badania na temat wybranych zwierząt. :) Nasze projekty ekologiczne były bardzo zróżnicowane, ja zapisałam się do grupy badającej małe ssaki, i jak się okazało na miejscu, wcale nie nietoperze a małe gryzonie.
      Przez pierwsze dwa dni chodziliśmy w odstępach dwugodzinnych na obchody; sprawdzaliśmy zastawione wcześniej pułapki, i jeśli coś się do nich złapało - badaliśmy gryzonia. :) Nawet nie sądziłam jakie to są sympatyczne zwierzątka! Następnie analizowaliśmy uzyskane wyniki i na podstawie nich tworzyliśmy prezentację, która następnie była oceniana przez kadrę. Oceny udało mi się uzyskać bardzo pozytywne. :)
       Ogólnie wyjazd uważam za bardzo udany i na pewno nie zapomnę go do końca życia. :)
       W trakcie mojej nieobecności przyszło do mnie również kilka książek, których to zdjęcie postaram się wrzucić jutro rano, tak samo jak zaległą recenzję "Dobranych".
       A teraz tylko postaram się nadrobić moje zaległości na Waszych blogach i lecę spać! Dobranoc! :)

7 komentarzy:

kasandra_85 pisze...

Gratuluję udanego wyjazdu:))

aniusiaczek92 pisze...

Małe gryzonie ;D Szkoda, że jednak nie były to nietoprze, bo to bardzo intrygujące ssaki ;)

Pisany inaczej pisze...

Co Ty właściwie studiujesz?

toska82 pisze...

ale fajowo, chętnie bym się zaprzyjaźniła z tymi gryzoniami :D wprawdzie studiowałam o dużych zwierzętach, ale to te małe uwielbiam :)

Weronika Król pisze...

Ohoho, bardzo przyjemny wyjazd, jak widzę :) Cieszę się, że się udał :)

Annie pisze...

Nie studiuję a chodzę do drugiej klasy liceum, profil biol-chem :)

niedopisanie pisze...

Ach, te nietoperze ;) Od czasu gdy usłyszałam od przewodnika w jaskini, że wkręcają się we włosy blondynkom mam jakiś dziwny uraz ;) Gratuluję jednak udanego wyjazdu :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...