środa, 11 maja 2011 | By: Annie

Moja biblioteczka - odsłona druga :)

        Uwielbiam patrzeć na Wasze książkowe kolekcje, dlatego dziś postanowiłam podzielić się z Wami moją. :)

        Co prawda zaledwie kilka miesięcy temu prezentowałam Wam moją biblioteczkę, jednak od tamtego czasu zaszły w niej bardzo duże zmiany. Przede wszystkim przybył mi regał z trzema nowymi półkami, które w magiczny sposób same się jakoś zapełniły :) Wiem, że moja kolekcja nie jest zbyt wielka i nie umywa się do biblioteczek niektórych z Was, jednak jestem z niej ogromnie dumna. Mam nadzieję, że Wam również przypadnie go gustu, a oglądanie jej da Wam choć trochę radości, tak samo jak patrzenie na Wasze kolekcje zawsze wzbudza u mnie szeroki uśmiech. :) Miłego dnia!

A co sądzicie o nowym szablonie bloga? Czyż nie jest o niebo lepszy od poprzedniego? 

Starszy regał, powiększenie dwóch dolnych półek poniżej (na dwóch wyższych znajdują się same lektury, słowniki, encyklopedie itd.):
Druga półka od dołu, znajduje się na niej kilka z moich ulubionych książek, m.in. te Sharon Owens, Złodziejka Książek, Pod marmurowym niebem oraz oczywiście "Zmierzch" :) Za nią jest jeszcze drugi rząd książek, tych mniej ciekawych. Są to głównie moje stare, mocno zniszczone książki z dzieciństwa.


Pierwsza półka od dołu, zawiera głównie literaturę dziecięcą i młodzieżową.
A oto nowy regał - moja duma i radość.

Pierwsza półka od góry - głównie paranormal romance no i moje ukochane Igrzyska :)
Druga półka od góry - poświęcona literaturze kobiecej
Trzecia półka od góry, pierwsza od dołu - co kto woli. :) Większość ze znajdujących się na niej książek to jeszcze nieprzeczytane egzemplarze recenzenckie. Na tej półce brakuje tylko "Pożegnania z Afryką" i "Trojki".
Półka wisząca na ścianie - ciemne zdjęcie niestety :(

26 komentarzy:

niedopisanie pisze...

Genialna kolekcja, bardzo zazdroszczę! :) Szablon mi się podoba :)

Annie pisze...

Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam :)

Sihhinne pisze...

Pierwsza myśl: WOW
Druga myśl: Ja też taką chcę!

Wspaniała biblioteczka, zazdroszczę:)
A szablon bloga, wydaje się być o wiele lepszy od poprzedniego.

Pozdrawiam:)

D pisze...

Szablon jest świetny... zazdroszczę tego porządku :)

Monika Lifestyle pisze...

Świetna biblioteczka! :) Za dużo masz pozycji których pozazdrościłam :)

Słowa duże i MAŁE pisze...

wspaniała :)

Magia książki pisze...

Ale Ty to masz wszystko pięknie poukładane! Cudne półki!

aniusiaczek92 pisze...

Skromna ? To ja wolę swojej nie pokazywać ;P Co tu dużo pisać - B O S K A biblioteczka ! No cóż... uważam, że książek nigdy za wiele ;D

Evita pisze...

Super porządek masz na tych połkach :)
Fajne zbiory,a nowy szablon lepszy od poprzedniego :)

MONIKA SJOHOLM pisze...

Piekna kolekcja:)

UpiornyGroszek pisze...

Cudowna biblioteczka, rozrasta się w oszałamiającym tempie :) Pamiętam Twoje poprzednie zdjęcia i od tej pory przybyło Ci mnóstwo pozycji... (A większość z chęcią bym ukradła ^^). Oliwkowa seria pięknie się prezentuje na półce :)
Bardzo ładny szablon, o niebo lepszy od poprzedniego ;)
Pozdrawiam serdecznie!

kasandra_85 pisze...

O kurka wodna:D Piękne regały i jeszcze piękniejsze okazy książkowe!! Gratuluję biblioteczki:))

Magda pisze...

Bardzo ładny szablon, a biblioteczka jeszcze ładniejsza. Buzia się cieszy do tylu książek :)

Annie pisze...

Dziękuję Wam bardzo :) Jesteście przekochane ;)

Nemeni pisze...

Ale wspaniała kolekcja. I do tego wszystko tak posegregowane i tematycznie poukładane. Cudnie ;)

Klaudia pisze...

Zaiste, patrzenia na Twój nowy regał to sama radość :)

Pisany inaczej pisze...

Ja mam mało miejsca, dlatego cześć książek przekazuję dalej

pas pisze...

Zazdroszczę pięknych zbiorów! :) I bardzo podoba mi się nowy szablon. :)

Balbina64 pisze...

Nie będę oryginalna jeśli napiszę, że biblioteczkę masz wspaniałą. Tak pięknie poukładane tematycznie są te twoje zbiory, że zazdrość bierze. A szablon ciekawy. Podoba mi się.

toska82 pisze...

Potwierdzam biblioteczka super!!!! I wiele w niej ciekawych pozycji, które bym przygarnęła hehe

Mircia pisze...

achh, bomba! sporo się zmieniło od ostatniego czasu.

Gia Stembeck pisze...

Szablon piękny a biblioteczka wspaniała :). Możesz powiedzieć coś więcej o tych Twoich ulubionych Igrzyskach? Kiedyś przeczytałam jakiś artykuł o serialu, czy filmie który ma być nakręcony na podstawie jakichś powieści i że to jest strasznie krwawe, nie nadaje się dla młodzieży i coś tam. I rzecz właśnie dotyczy igrzysk. Tak mi się przynajmniej wydaje. Zdradzisz, czy to te igrzyska? :) Pozdrawiam.

Morrigan pisze...

Świetna kolekcja! Też chcę taką!

Daria pisze...

Przepiękne są Twoje zbiory. Wiele książek chętnie przygarnęłabym do siebie, a jeszcze więcej z chęcią bym przeczytała :)

Zakładka do Przyszłości pisze...

Tak wszystko ładnie poustawiane - zazdroszczę !
Świetna biblioteczka !

Nielegalna007 pisze...

Co ja bym dała za taką biblioteczkę, zazdroszczę ci Kochana :D
Ale najbardziej cieszy mnie fakt że masz "Złodziejkę książek"
Ta książka jest genialna i zmieniła moje życie :)
Pozdrawiam :*

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...