czwartek, 20 stycznia 2011 | By: Annie

Promocje! :)

Właśnie zobaczyłam, że na merlinie jest znaczna promocja wybranych książek i czym prędzej postanowiłam Was o tym poinformowac :) Z tego co do tej pory odkryłam przecenione są praktycznie wszystkie książki Jodi Picoult (chyba tylko za wyjątkiem tej najnowszej), seria Jeźdźcy Smoków, dużo książek Haruki Murakamiego oraz książki Beaty Pawlikowskiej i Olgi Tokarczuk.
Także "Szeptem" jest w bardzo okazyjnej ofercie. Wydanie w twardej oprawie kosztuje jedynie 20 zł :D Odkryłam to zupełnie przypadkiem, bo akurat informacja o tej promocji nie jest nigdzie zamieszczona :P
Dla fanów Carlosa Ruiza Zafona trwa wyprzedaż jego książek na stronie KDC, np. "Cień wiatru" kosztuje 17 zl :D
http://www.kdc.pl/fajerwerkicenowe
Mam nadzieje, że przyda Wam się zamieszczona tu przeze mnie informacja i choć trochę przyczynię się do powiększenia Waszych domowych biblioteczek :P
Ja juz dokonałam kilku zakupów. Zamówiłam:
  • "Dziewiętnaście minut" Jodi Picoult
  • "Szeptem" Becca Fitzpatrick
Oczywiście jak tylko je odbiorę i przeczytam zamieszczę tutaj ich recenzje :)

4 komentarzy:

Lenalee pisze...

Bardzo ciekawego zakupu dokonałaś. Obie książki strasznie mi się podobały, czekam więc na Twoje recenzje. Mam nadzieję, że nie zawiedziesz się na Szeptem, bo wiele jest niepochlebnych recenzji na temat tej książki (gdybym ja napisała recenzję, zdecydowanie byłaby pozytywna), co do Picoult - polecam Ci jej książkę "W imię miłości". Czytałam ją jako pierwszą powieść tej autorki i głęboko się przy niej wzruszyłam. :)

Annie pisze...

Cieszę się, że podobało Ci się "Dziewiętnaście minut". Będzie to dopiero moja pierwsza książka Jodi Picoult i nie chciałabym się zrazć do autorki pechowym pierwszym zakupem. :)

Yossa pisze...

Szeptem - brr, straszna książka :p

Annie pisze...

"Szeptem" zamówiłam między innymi własnie ze względu na rozbieżne opinie na temat tej książki (patrz chcociażby opinia Yossy i Lenalee :P). Chcę mieć na jej temat własne zdanie :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...